Registratie & hotelreservering
|
|||
LET OP !!!
|
|||
Helaas zijn er geen hotelkamers meer beschikbaar
|
|||
Arrangementen en registratie | |||
Registreren doet u middels het registratieformulier of via de website. U kunt zich inschrijven voor het congres aan de hand van de door de organisatie samengestelde arrangementen. Er zijn zeven basisarrangementen samengesteld. De prijs van het arrangement van uw keuze is afhankelijk van uw functie en – in geval van arrangement A en arrangement B – van het soort hotelkamer dat u boekt. Op het registratieformulier en op deze website vindt u een beschrijving van het aanbod van de verschillende arrangementen, de bijbehorende prijzen en de registratievoorwaarden. Na ontvangst van uw registratieformulier of van uw online-registratie ontvangt u van de organisatie een bevestiging van inschrijving en een factuur. Het definitieve inschrijfbewijs waarmee u uw badge kunt afhalen ontvangt u circa tien dagen voor aanvang van het congres, mits uw betaling door de organisatie is ontvangen.
|
|||
Annuleringen | |||
Uw registratie is bindend. Annulering en restitutie van het inschrijfgeld met aftrek van € 15,00 (p.p.) administratiekosten is tot en met 15 werkdagen voor aanvang van het congres mogelijk. Binnen 15 werkdagen voor aanvang van het congres zijn annuleringen, restitutie en mutaties niet meer mogelijk.
|
|||
Hotelinformatie | |||
Er is een beperkt aantal kamers gereserveerd bij het congreshotel NH Koningshof. De inschrijvingen worden op volgorde van binnenkomst verwerkt. Alle kamers beschikken over een douche/toilet, wekkerradio, TV en een telefoon met directe buitenlijn. Zodra wij uw reservering én betaling binnen hebben ontvangt u een bevestiging van uw boeking.
|
|||
Heeft u 'n abstract ingediend? | |||
Voor junioronderzoekers (promovendi) die lid zijn van de NfN, alsmede leden van de paramedische vakgroepen geldt dat uitsluitend de kosten voor een eventueel geboekte hotelkamer in rekening worden gebracht, indien het abstract geaccepteerd wordt voor presentatie. Congres- en hotelkamerregistratie is voor alle deelnemers verplicht.
|
|||
Vragen, meer informatie of contact? | |||
Mocht u naar aanleiding van deze informatie vragen hebben, dan zijn wij graag bereid deze te beantwoorden. U kunt ons bereiken per mail:
Telefonisch: 06 53 61 82 81 of per fax: 06 44 06 22 22. |
|||
Arrangementen: | |||
Tarief A: Voor leden van de LVDT, VDT, DNN, VMWN en NfN (m.u.v. medisch specialisten). Tarief B: Voor medisch specialisten, niet-leden van één van de genoemde beroepsverenigingen en overige personen. |
|||
Voor alle arrangementen geldt: na 1 maart 2005 geldt een laatboek-toeslag van 25% van het voor u geldende tarief. | |||
Helaas zij er geen hotelkamers meer beschikbaar!!
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Arrangement C: | |||
Deelname aan het congres op dinsdag 5 en woensdag 6 april 2005 incl. party en diner | |||
|
|||
Arrangement D: | |||
Deelname aan het congres op dinsdag 5 en woensdag 6 april 2005 | |||
|
|||
Arrangement E: | |||
Deelname aan het congres op dinsdag 5 april 2005 incl. party en diner | |||
|
|||
Arrangement F: | |||
Deelname aan het congres op dinsdag 5 april 2005 | |||
|
|||
Arrangement G: | |||
Deelname aan het congres woensdag 6 april 2005 | |||
|
|||
NB. | |||
Bij reservering van een 2-persoonskamer is het vermelden van de kamergenoot verplicht. Bovenstaande prijzen betreffen de kosten per persoon. Bij het niet vermelden van een kamergenoot wijst de organisatie een 1-persoonskamer toe. Uitzonderingen uitsluitend na toestemming van de organisatie | |||
Alle arrangementen zijn inclusief koffie, thee, ijswater en lunches gedurende de congresdagen van aanwezigheid. | |||
Registratieformulier
|
|||
U kunt zich op 2 manieren registreren:
|
|||
|
|||
U kunt het inschrijfformulier downloaden, invullen en opsturen of faxen naar het congressecretariaat.
|
|||
of
|
|||
u kunt zich online aanmelden via het online inschrijfformulier.
|
|||