Home Algemene Informatie Programma Deelnemers Abstracts & Proefschriften Sprekers / Speakers Sponsoren Congrescentrum Routebeschrijving Contact

REGISTREREN & WIJZIGEN

Registratie als exposant / sponsor van de 7e Nederlandse Nefrologiedagen geschiedt uitsluitend aan de hand van een volledig ingevuld en van een handtekening en firmastempel voorzien registratieformulier of het online registratieformulier. Telefonische registraties of registraties per e-mail o.i.d. worden als niet rechtsgeldig beschouwd.

De organisatie zal naar beste eer en geweten rekening houden met de wensen van de exposant / sponsor zoals deze zijn aangegeven middels het registratieformulier. Toewijzingen geschieden naar volgorde van binnenkomst.

Afwijking van de standaard reserveringsmogelijkheden is uitsluitend mogelijk na schriftelijke accordering van de organisatie.

Exposities of uitingen buiten de expositiehallen is uitsluitend mogelijk na schriftelijke accordering van de organisatie.

Na ontvangst van uw reserveringsformulier ontvangt u een factuur. Reserveringen zijn eerst dan definitief als de daarop betrekking hebbende facturen volledig zijn voldaan.

Uw registratie is bindend. Bij annulering voor 1 januari 2007 zal 50% van de oorspronkelijke hoofdsom in rekening worden gebracht. Bij annulering na 1 januari 2007 kan er geen restitutie plaatsvinden.

Voor exposanten zijn er faciliteiten in de vorm van technische voorzieningen zoals elektra, beperkt meubilair en schoonmaak inbegrepen. Overtollig restafval als gevolg van standbouw wordt door de Koningshof per container in rekening gebracht.

Aanvullende technische en / of audiovisuele ondersteuning, indien door u aangevraagd, zal zonder verdere opslagen aan u in rekening worden gebracht.

Bij de huurprijs voor expositieruimte zijn lunches inbegrepen: 4 lunches per dag voor bronzen en zilveren stands en 8 lunches per dag voor gouden en platina stands. Meer benodigde lunches worden aan de exposant in rekening gebracht à raison van € 18,00. NB. gedurende het congres is de expositieruimte rookvrij, er mag dan alleen in de Genderfoyer gerookt worden.

Bij de huurprijs voor expositieruimte is ook het congresbezoek van uw standbemanning inbegrepen. De in de stand uitgereikte badge verleent hiervoor de toegang.

De organisatie behoudt zich het recht voor om - indien de omstandigheden dit verlangen - wijzigingen aan te brengen in de indeling van de plattegrond van de beurs.

De organisatie is niet aansprakelijk voor persoonlijke schade en / of schade aan eigendommen van exposanten / sponsors of voor verlies en diefstal. De exposant / sponsor dient zelf zorg te dragen voor een verzekering die dergelijk schade dekt. De organisatie is aansprakelijk voor de expositiehallen. De exposant is aansprakelijk voor de stand inclusief de daarbij behorende inrichting en inventaris.

De annuleringstermijn voor hotelkamers is conform algemene horecavoorwaarden, 3 weken voor overnachtingdatum.

ALGEMENE EXPOSITIEVOORWAARDEN

Het op eigen initiatief verstrekken van etenswaren of drankjes vanuit uw stand is niet toegestaan. Mocht dit echter wel tot uw wensen behoren dan dienen de bestellingen hiervan te geschieden via de Koningshof. Neemt u hierover contact op met het congressecretariaat.

Animatie of andere attracties bij uw stand is uiteraard mogelijk, mits de aard en wijze binnen de geldende verordeningen van de Koningshof is toegestaan en de animatie geen gevaar, hinder of (geluids-)overlast veroorzaakt voor de deelnemers en andere exposanten. Ter voorkoming van het inhuren van niet toegestane animatie of soortgelijke animatie door een andere exposant vragen wij u uw suggesties aan te melden bij het congressecretariaat voor overleg. Tevens kunnen wij voor u desgewenst animatie arrangeren. De organisatie brengt hiervoor een bemiddelingsvergoeding in rekening.

Exposanten kunnen zonder verdere kosten bedrijfsinformatie/ give-aways verspreiden via de congrestas die aan alle congresbezoekers zal worden uitgereikt. Oplage ca. 1.400 stuks. Dit promotiemateriaal kan op 29 en 30 maart 2007 worden afgeleverd bij de NH Koningshof /Dhr. J.M. Scheffens, t.a.v. Nederlandse Nefrologiedagen zaal 19, Locht 117, 5504 RM Veldhoven.

Voor alle sponsorcategorieën geldt dat de stands worden afgenomen inclusief:
* Opleveringsschoonmaak en schoonmaak tijdens de congresdagen, waarbij wij vermelden dat verwijdering van grof standafval, verf en / of chemisch afval voor rekening komen van de standbouwer of standhouder. Dit geldt ook voor eventuele kosten van containers en stortrecht.
* Elektra, waarbij voor bronzen en zilveren stands twee stroompunten (220V, 16 ampère) worden geleverd en bij gouden en platina stands vier stroompunten (220V, 16 ampère) worden geleverd. Voor alle stands geldt dat het stroomverbruik in de prijs is inbegrepen.
* Meubilair, waarbij voor bronzen en zilveren stands één tafel en twee stoelen worden geleverd en bij gouden en platina stands twee tafels en vier stoelen worden geleverd.

Water:
Indien er aansluitingen liggen worden alleen de kosten voor waterverbruik door de organisatie aangeboden. In het geval van gebruik van water dient u er rekening mee te houden dat er een aan- en afvoer geregeld dient te worden. Eveneens moet rekening gehouden worden met de aanleg van vlonders onder de stand om leidingen onder weg te kunnen werken. Dit geldt ook voor perslucht en gas.

Afvalverwijdering:
Verwijdering van afval gebeurt onder het motto "de vervuiler betaalt". Bij grotere bijeenkomsten verzamelt en verwijdert het congreshotel het restafval in containers. De kosten van het plaatsen. Ledigen en verwerken van afval bedragen € 425,25 inclusief BTW per 10 vierkante meter container. Chemisch of klein gevaarlijk afval wordt verwijderd à raison van € 3,40 inclusief BTW per kilo en dient separaat aangeboden te worden. (Prijzen onder voorbehoud)

Apparatuur en meubilair
- Aansluiting krachtstroom vanaf € 170,00 per dag*
- Aansluitingen water Afhankelijk van de specificaties*
- Aansluiting analoge telefoonlijn € 100,00 per aansluiting*
- Aansluiting ISDN telefoonlijn € 185,00 per aansluiting*
- Beamer + scherm vanaf € 395,00 per dag*
- Complete video set vanaf € 180,00 per dag*
- Laptop vanaf € 160,00 per dag*
- Tafel € 15,00 per dag*
- Stoel € 15,00 per dag*
- Statafels € 16,50 per dag*
- Plant € 11,75 per dag*

*Alle prijzen zijn exclusief BTW
*Prijzen onder voorbehoud

Ik ga akkoord met de voorwaarden en wil mij registreren:

PDF-REGISTRATIEFORMULIER

of:

ONLINE REGISTREREN

of:

WIJZIGEN