1. CONGRESDATUM, LOCATIE EN ROUTE
Congresdatum: 20, 21 en 22 juni 2022
Adres: NH Koningshof, Locht 117, 5504 RM Veldhoven
Telefoon: (0031) - (0)40-2537475
Routebeschrijving
2. BEREIKBAARHEID ORGANISATIE
De organisatie is als volgt bereikbaar:
- per telefoon op 046-2021 300 (staat doorgeschakeld naar de mobiele telefoon van Mauritz)
- per e-mail op
- per what's app: voeg Mauritz toe aan uw contacten. Het nummer van Mauritz is 0043-660-604 3953 (Oostenrijks nummer)
3. AANKOMST EN AANWEZIGHEID
De commissie wordt verwacht vanaf maandagavond 20 juni, tenzij vooraf anders afgesproken.
Inchecken hotel:
Voor de commissieleden zijn er hotelovernachtingen gereserveerd. Bij aankomst kunt u uw kamersleutel afhalen bij de receptie van de Koningshof.
Wetenschappelijk programma op maandag 20 juni:
Op maandagavond 20 juni begint het wetenschappelijk programma in de Baroniezaal. De deelnemers en sprekers worden vanaf 18.45 uur ontvangen in de Limburgfoyer en de Meierijfoyer voor respectievelijk de ontvangst van de badge en een broodjesmaaltijd met soep. Dit geldt ook voor de leden van de commissie die zich het programma staan ingeschreven. Zie hiervoor het "definitief inschrijfbewijs".
Geen gezamenlijk diner op maandag 20 juni
Omdat een deel van de commissie deelneemt aan het wetenschappelijk programma op 20 juni, kan er geen gezamenlijk diner plaatsvinden. De leden van de commissie die niet deelnemen aan het programma op 20 juni zullen - afhankelijk van werkroosters, verkeerssituatie, etc. - op verschillende tijden arriveren. Commissieleden zijn vrij in het gebruiken van een maaltijd in restaurant Porticato van de Koningshof en de kosten van een eigen maaltijd te laten boeken op de groepsrekening van de Nefrologiedagen. Vooraf reserveren is noodzakelijk vanwege de te verwachten drukte.
De organisatieruimte
Op maandagavond 20 juni is de organisatie deels te vinden in de Limburgfoyer en in de organisatieruimte in de Diezehal. Klik hier voor de plattegrond van de beurs, met aangrenzend de Diezehal (de zalmkleurige blokken aan de rechterzijde van de plattegrond).
Get together op maandagavond 20 juni
Het is min of meer traditie dat bestuur, commissie en de aanwezige sponsoren vanaf ca. 21.30 uur een drankje met elkaar drinken in de Abdijbar van de Koningshof. Voor bestuurs- en commissieleden zijn er polsbandjes beschikbaar zodat zij consumpties op de groepsrekening van Nefrologiedagen kunnen laten zetten. Wees svp terughoudend met het uitdelen van rondjes aan derden.
Speakers Corner en de Technical Room op dinsdag 21 juni en woensdag 22 juni
Op deze twee congresdagen vormen Speakers Corner en de Technical Room (beide in de Diezehal) de "regiekamer" van alles wat met het wetenschappelijk programma te maken heeft.
In Speakers Corner worden de sprekers en de abstractindieners door ons team "Speakers management" ontvangen en wegwijs gemaakt. In deze ruimte ontmoeten de commissieleden "hun" geïnviteerde sprekers en zij begeleiden de sprekers naar de zaal waarin hij/zij de voordracht houdt. Ons teamleden ter plekke zijn Edith, Lucinda en Natalie en zijn herkenbaar aan de kleding van het congres.
In de Technical Room kunnen sprekers terecht voor alle vragen op technisch gebied en kunnen zij - indien gewenst - hun presentatie pre-viewen of laten installeren op de zaalcomputers. Er staan 3 laptops klaar met exact dezelfde configuratie als in de wetenschapelijke zalen. Onze teamleden ter plekke zijn Jeroen, Sander en Donald.
Natje en droogje
In Speakers Corner staat een koffie- theemachine en is er water aanwezig. De Koningshof zorgt voor koekjes gedurende de dagen. De locatie levert zitmeubilair en een lange "leestafel". De catering gedurende de breaks, lunch en aperitief/farewell worden uitsluitend vanaf de beursvloer geserveerd. Hiervoor zijn de groene cateringpleinen (zie plattegrond) ingericht. Mensen die hebben aangegeven dat zij gebruik wensen te maken van een dieet kunnen zich melden bij het personeel van de Koningshof.
4. HET PROGRAMMA EN DE SPREKERS
BELANGRIJK: CGR disclosure
Wij zullen bij aankomst de sprekers vragen of zij de CGR disclosure aan hun presentatie hebben toegevoegd. Zo niet, dan kunnen zij dat alsnog in de Technical Room laten doen. Houdt u - als chair - in het oog dat dit volgens de geldende wet- en regelgeving verplicht is, ook voor de buitenlandse sprekers.
Uw sessies
Elders op deze website is een pagina ingericht met de programmaoverzichten per dag zoals die ook in het programmaboek zijn opgenomen.
In de overzichten vindt u de sessies waarbij u als chair aanwezig zult zijn. Klik hier voor de betreffende pagina.
Zalen
Het wetenschappelijk programma vindt plaats in 8 verschillende zalen. Zie hiervoor het schematisch overzicht van het programma
De zalen vindt u terug op de plattegrond van het congrescentrum
Instructies
Alle sprekers en indieners van de oral en visual abstracts hebben een instructie ontvangen welke te lezen zijn op andere pagina's van deze website. Lees svp de instructies:
Voor geïnviteerde sprekers: klik hier
Voor abstract indieners: klik hier
Ons team Venue management en de zaaltechnici
Er is een team van ons aanwezig dat zich bezig zal houden met de controle op alle verantwoordelijkheden van de Koningshof. Hieronder wordt ook zaken verstaan zoals voldoende water in de wetenschappelijk zalen, tijdige ombouw van bijvoorbeeld workshops, debras van servies uit de zalen, schoonmaak, etc. Zij zijn altijd bereikbaar voor de chairs als zij merken dat een zaal niet in orde is of als er tijdens een sessie iets mis gaat. In Speakers Corner zijn de bereikbaarheidsgegevens beschikbaar.
De zaaltechnicus en ons team in de Technical Room assisteren de chairs op technisch vlak.
Introductie van de sprekers
Voor alle sprekers zijn er naambordjes gemaakt. Chairs worden ondersteund met een document waarin de achtergrond van de sprekers en de sessie te lezen zijn, mist de sprekers deze data op tijd hebben aangeleverd. Helaas hebben we geconstateerd dat sprekers geen data hebben aangeleverd. Het is in een dergelijk geval raadzaam om met de spreker voor aanvang af te spreken dat hij/zij zichzelf introduceert.
Programmaboeken
Er zijn twee programmaboeken gemaakt: een programmaboek voor voorschrijvers (met productadvertenties) en een boek voor niet-voorschrijvers (met corporate advertenties). Het zijn digitale bladerbare boeken met zoekfunctie. Bovendien kunnen er per pagina aantekeningen worden gemaakt. Op zaterdag 18 juni zijn de links war de boeken te lezen zijn naar de betreffende doelgroepen verzonden.
Presentjes voor geinviteerde sprekers
Voor geïnviteerde sprekers die door de commissie zijn uitgenodigd en die geen honorarium ontvangen zijn er presentjes besteld. Voor de Nederlandse sprekers zijn dat grote strandlakens (gerelateerd aan het begin van de zomer) met daarin het logo van de Nefrologiedagen geborduurd. Voor de buitenlandse sprekers zijn er fotoboeken van Nederland besteld. Zij krijgen deze na afloop van hun lezing hun presentje aangereikt. Stem svp met ons team af wie het presentje uitreikt.
Nog vragen?
Schroom niet om u bij ons ons te melden in geval van vragen of onduidelijkheden.
Congresdatum: 20, 21 en 22 juni 2022
Adres: NH Koningshof, Locht 117, 5504 RM Veldhoven
Telefoon: (0031) - (0)40-2537475
Routebeschrijving
2. BEREIKBAARHEID ORGANISATIE
De organisatie is als volgt bereikbaar:
- per telefoon op 046-2021 300 (staat doorgeschakeld naar de mobiele telefoon van Mauritz)
- per e-mail op
- per what's app: voeg Mauritz toe aan uw contacten. Het nummer van Mauritz is 0043-660-604 3953 (Oostenrijks nummer)
3. AANKOMST EN AANWEZIGHEID
De commissie wordt verwacht vanaf maandagavond 20 juni, tenzij vooraf anders afgesproken.
Inchecken hotel:
Voor de commissieleden zijn er hotelovernachtingen gereserveerd. Bij aankomst kunt u uw kamersleutel afhalen bij de receptie van de Koningshof.
Wetenschappelijk programma op maandag 20 juni:
Op maandagavond 20 juni begint het wetenschappelijk programma in de Baroniezaal. De deelnemers en sprekers worden vanaf 18.45 uur ontvangen in de Limburgfoyer en de Meierijfoyer voor respectievelijk de ontvangst van de badge en een broodjesmaaltijd met soep. Dit geldt ook voor de leden van de commissie die zich het programma staan ingeschreven. Zie hiervoor het "definitief inschrijfbewijs".
Geen gezamenlijk diner op maandag 20 juni
Omdat een deel van de commissie deelneemt aan het wetenschappelijk programma op 20 juni, kan er geen gezamenlijk diner plaatsvinden. De leden van de commissie die niet deelnemen aan het programma op 20 juni zullen - afhankelijk van werkroosters, verkeerssituatie, etc. - op verschillende tijden arriveren. Commissieleden zijn vrij in het gebruiken van een maaltijd in restaurant Porticato van de Koningshof en de kosten van een eigen maaltijd te laten boeken op de groepsrekening van de Nefrologiedagen. Vooraf reserveren is noodzakelijk vanwege de te verwachten drukte.
De organisatieruimte
Op maandagavond 20 juni is de organisatie deels te vinden in de Limburgfoyer en in de organisatieruimte in de Diezehal. Klik hier voor de plattegrond van de beurs, met aangrenzend de Diezehal (de zalmkleurige blokken aan de rechterzijde van de plattegrond).
Get together op maandagavond 20 juni
Het is min of meer traditie dat bestuur, commissie en de aanwezige sponsoren vanaf ca. 21.30 uur een drankje met elkaar drinken in de Abdijbar van de Koningshof. Voor bestuurs- en commissieleden zijn er polsbandjes beschikbaar zodat zij consumpties op de groepsrekening van Nefrologiedagen kunnen laten zetten. Wees svp terughoudend met het uitdelen van rondjes aan derden.
Speakers Corner en de Technical Room op dinsdag 21 juni en woensdag 22 juni
Op deze twee congresdagen vormen Speakers Corner en de Technical Room (beide in de Diezehal) de "regiekamer" van alles wat met het wetenschappelijk programma te maken heeft.
In Speakers Corner worden de sprekers en de abstractindieners door ons team "Speakers management" ontvangen en wegwijs gemaakt. In deze ruimte ontmoeten de commissieleden "hun" geïnviteerde sprekers en zij begeleiden de sprekers naar de zaal waarin hij/zij de voordracht houdt. Ons teamleden ter plekke zijn Edith, Lucinda en Natalie en zijn herkenbaar aan de kleding van het congres.
In de Technical Room kunnen sprekers terecht voor alle vragen op technisch gebied en kunnen zij - indien gewenst - hun presentatie pre-viewen of laten installeren op de zaalcomputers. Er staan 3 laptops klaar met exact dezelfde configuratie als in de wetenschapelijke zalen. Onze teamleden ter plekke zijn Jeroen, Sander en Donald.
Natje en droogje
In Speakers Corner staat een koffie- theemachine en is er water aanwezig. De Koningshof zorgt voor koekjes gedurende de dagen. De locatie levert zitmeubilair en een lange "leestafel". De catering gedurende de breaks, lunch en aperitief/farewell worden uitsluitend vanaf de beursvloer geserveerd. Hiervoor zijn de groene cateringpleinen (zie plattegrond) ingericht. Mensen die hebben aangegeven dat zij gebruik wensen te maken van een dieet kunnen zich melden bij het personeel van de Koningshof.
4. HET PROGRAMMA EN DE SPREKERS
BELANGRIJK: CGR disclosure
Wij zullen bij aankomst de sprekers vragen of zij de CGR disclosure aan hun presentatie hebben toegevoegd. Zo niet, dan kunnen zij dat alsnog in de Technical Room laten doen. Houdt u - als chair - in het oog dat dit volgens de geldende wet- en regelgeving verplicht is, ook voor de buitenlandse sprekers.
Uw sessies
Elders op deze website is een pagina ingericht met de programmaoverzichten per dag zoals die ook in het programmaboek zijn opgenomen.
In de overzichten vindt u de sessies waarbij u als chair aanwezig zult zijn. Klik hier voor de betreffende pagina.
Zalen
Het wetenschappelijk programma vindt plaats in 8 verschillende zalen. Zie hiervoor het schematisch overzicht van het programma
De zalen vindt u terug op de plattegrond van het congrescentrum
Instructies
Alle sprekers en indieners van de oral en visual abstracts hebben een instructie ontvangen welke te lezen zijn op andere pagina's van deze website. Lees svp de instructies:
Voor geïnviteerde sprekers: klik hier
Voor abstract indieners: klik hier
Ons team Venue management en de zaaltechnici
Er is een team van ons aanwezig dat zich bezig zal houden met de controle op alle verantwoordelijkheden van de Koningshof. Hieronder wordt ook zaken verstaan zoals voldoende water in de wetenschappelijk zalen, tijdige ombouw van bijvoorbeeld workshops, debras van servies uit de zalen, schoonmaak, etc. Zij zijn altijd bereikbaar voor de chairs als zij merken dat een zaal niet in orde is of als er tijdens een sessie iets mis gaat. In Speakers Corner zijn de bereikbaarheidsgegevens beschikbaar.
De zaaltechnicus en ons team in de Technical Room assisteren de chairs op technisch vlak.
Introductie van de sprekers
Voor alle sprekers zijn er naambordjes gemaakt. Chairs worden ondersteund met een document waarin de achtergrond van de sprekers en de sessie te lezen zijn, mist de sprekers deze data op tijd hebben aangeleverd. Helaas hebben we geconstateerd dat sprekers geen data hebben aangeleverd. Het is in een dergelijk geval raadzaam om met de spreker voor aanvang af te spreken dat hij/zij zichzelf introduceert.
Programmaboeken
Er zijn twee programmaboeken gemaakt: een programmaboek voor voorschrijvers (met productadvertenties) en een boek voor niet-voorschrijvers (met corporate advertenties). Het zijn digitale bladerbare boeken met zoekfunctie. Bovendien kunnen er per pagina aantekeningen worden gemaakt. Op zaterdag 18 juni zijn de links war de boeken te lezen zijn naar de betreffende doelgroepen verzonden.
Presentjes voor geinviteerde sprekers
Voor geïnviteerde sprekers die door de commissie zijn uitgenodigd en die geen honorarium ontvangen zijn er presentjes besteld. Voor de Nederlandse sprekers zijn dat grote strandlakens (gerelateerd aan het begin van de zomer) met daarin het logo van de Nefrologiedagen geborduurd. Voor de buitenlandse sprekers zijn er fotoboeken van Nederland besteld. Zij krijgen deze na afloop van hun lezing hun presentje aangereikt. Stem svp met ons team af wie het presentje uitreikt.
Nog vragen?
Schroom niet om u bij ons ons te melden in geval van vragen of onduidelijkheden.