VOOR DE COMMISSIE
INHOUD VAN DEZE PAGINA
1. Algemeen
2. Zalenoverzicht
3. Belangrijke telefoonnummers
4. Bevestiging van inschrijving
5. Aankomst op maandag 27 maart
6. Programmaschema en contactgegevens commissie
7. Instructie
8. Catering
9. Overige
INHOUD VAN DEZE PAGINA
1. Algemeen
2. Zalenoverzicht
3. Belangrijke telefoonnummers
4. Bevestiging van inschrijving
5. Aankomst op maandag 27 maart
6. Programmaschema en contactgegevens commissie
7. Instructie
8. Catering
9. Overige
1. ALGEMEEN
Congresdatum:
27, 28 en 29 maart 2023
Congreslocatie:
NH Koningshof
Locht 117, 5504 RM Veldhoven
Telefoon: (0031) - (0)40-2537475
Routebeschrijving
Plattegrond Koningshof
27, 28 en 29 maart 2023
Congreslocatie:
NH Koningshof
Locht 117, 5504 RM Veldhoven
Telefoon: (0031) - (0)40-2537475
Routebeschrijving
Plattegrond Koningshof
2. ZALENOVERZICHT (zie hierboven de plattegrond van NH Koningshof)
Wetenschappelijke zalen
- Brabantzaal (blauwe zone)
- Baroniezaal (blauwe zone)
- Zaal 80, 81, 82 en 83 (groene zone)
- Zaal 55, 56/57 en 58 (gele zone)
Organisatieruimtes
- Conference office: Zaal 20 (blauwe zone), van 25 maart tot en met 29 maart
- Werkruimte medewerkers: Zaal 18 (blauwe zone), van 25 maart tot en met 29 maart
- Speakers Corner en Vip's: Meierijfoyer (blauwe zone), van 27 maart tot en met 29 maart
- Registratie en Onsite inschrijven: Limburgfoyer (blauwe zone), van 28 maart tot en met 29 maart
- Garderobe: Zaal 19 (blauwe zone), van 28 maart tot en met 29 maart
Overige ruimtes
- Beurshal: Gender- en Kempenhal, van 27 maart tot en met 29 maart
- Aperitif en Symposium's diner: Beneluxhal, op 28 maart 2023
- Bid-, kolf en vergaderruimte: Zaal 17 (blauwe zone), van 28 maart tot en met 29 maart
- Kleedruimte artiesten: Zaal 26, op 28 en 29 maart
Wetenschappelijke zalen
- Brabantzaal (blauwe zone)
- Baroniezaal (blauwe zone)
- Zaal 80, 81, 82 en 83 (groene zone)
- Zaal 55, 56/57 en 58 (gele zone)
Organisatieruimtes
- Conference office: Zaal 20 (blauwe zone), van 25 maart tot en met 29 maart
- Werkruimte medewerkers: Zaal 18 (blauwe zone), van 25 maart tot en met 29 maart
- Speakers Corner en Vip's: Meierijfoyer (blauwe zone), van 27 maart tot en met 29 maart
- Registratie en Onsite inschrijven: Limburgfoyer (blauwe zone), van 28 maart tot en met 29 maart
- Garderobe: Zaal 19 (blauwe zone), van 28 maart tot en met 29 maart
Overige ruimtes
- Beurshal: Gender- en Kempenhal, van 27 maart tot en met 29 maart
- Aperitif en Symposium's diner: Beneluxhal, op 28 maart 2023
- Bid-, kolf en vergaderruimte: Zaal 17 (blauwe zone), van 28 maart tot en met 29 maart
- Kleedruimte artiesten: Zaal 26, op 28 en 29 maart
3. BELANGRIJKE TELEFOONNUMMERS
Voor programma aangelegenheden: Natalie van Zijl, programma-manager: 06-5063 2465
Voor algemene aangelegenheden: Marlies Talman, conference director: 06-2713 1223
Voor technische aangelegenheden: Jeroen van Zijl, ICT director: 06-2476 1505
!! Wij verzoeken u om deze nummers in uw telefoon op te slaan zodat u hen snel kunt bereiken.
Alle organisatieleden van het congres zijn herkenbaar aan de "lime-groene" congreskleding en beschikken over een portofoon. Indien noodzakelijk kunt u hen vragen om per portofoon Natalie, Marlies of Jeroen op te roepen.
E-mailadres van het congres:
Voor programma aangelegenheden: Natalie van Zijl, programma-manager: 06-5063 2465
Voor algemene aangelegenheden: Marlies Talman, conference director: 06-2713 1223
Voor technische aangelegenheden: Jeroen van Zijl, ICT director: 06-2476 1505
!! Wij verzoeken u om deze nummers in uw telefoon op te slaan zodat u hen snel kunt bereiken.
Alle organisatieleden van het congres zijn herkenbaar aan de "lime-groene" congreskleding en beschikken over een portofoon. Indien noodzakelijk kunt u hen vragen om per portofoon Natalie, Marlies of Jeroen op te roepen.
E-mailadres van het congres:
4. BEVESTIGING VAN INSCHRIJVING
Evenals de deelnemers ontvangen ook de commissieleden op 7 maart 2023 het "Definitief Inschrijfbewijs". Controleer svp de gegevens op het inschrijfbewijs en let daarbij vooral op de volgende gegevens:
- BIG-nummer (indien van toepassing)
- Functie
- Dieetwensen
- Hotelovernachtingen
- Sessies waar u bij aanwezig wilt zijn.
Onvolledige of onjuiste gegevens corrigeren wij graag voor u. Stuur correcties svp door naar info@nefrologiedagen.nl
Evenals de deelnemers ontvangen ook de commissieleden op 7 maart 2023 het "Definitief Inschrijfbewijs". Controleer svp de gegevens op het inschrijfbewijs en let daarbij vooral op de volgende gegevens:
- BIG-nummer (indien van toepassing)
- Functie
- Dieetwensen
- Hotelovernachtingen
- Sessies waar u bij aanwezig wilt zijn.
Onvolledige of onjuiste gegevens corrigeren wij graag voor u. Stuur correcties svp door naar info@nefrologiedagen.nl
5. AANKOMST OP MAANDAG 27 MAART 2023
5.1. Welkom, kennismaking en overleg
De commissieleden worden laat in de middag op maandag 27 maart 2023 ontvangen. De organisatoren van het congres zijn dan al aanwezig. Om 18.00 uur staat er een overleg gepland waarin we met elkaar de laatste details kunnen bespreken. Dit overleg vindt plaats in de Meierijfoyer (Speakers Corner). Voor koffie, thee en frisdrank wordt gezorgd. Voor de get-together met de sponsoren, later op de avond, krijgt u consumptiemuntjes uitgereikt.
5.2. Gezamenlijk diner
Vanaf ca. 19.30 uur staat er voor de commissie en organisatie een buffetdiner gepland in restaurant Binnenhof. Uiteraard wordt er rekening gehouden met uw dieetwensen. Mochten er op dat moment al buitenlandse sprekers zijn gearriveerd, dan worden zij vanzelfsprekend uitgenodigd om aan te schuiven.
5.3. "Sunsetborrel met de sponsors"
Na afloop van het diner vindt er in de Abdijbar van het congrescentrum de traditionele get-together met de sponsoren plaats. Tijdens het eerdere overlegmoment heeft u consumptiesmuntjes uitgereikt gekregen. De met de muntjes bestelde drankjes worden op de groepsrekening gezet. U heeft dus tijdens deze get-together geen contant geld nodig.
5.4. Hotelkamer
Wij hebben voor u hotelovernachtingen geboekt. Bij aankomst in de Koningshof ligt uw kamersleutel bij de receptie van het hotel klaar. De receptie bevindt zich direct bij de hoofdingang van het congrescentrum.
5.1. Welkom, kennismaking en overleg
De commissieleden worden laat in de middag op maandag 27 maart 2023 ontvangen. De organisatoren van het congres zijn dan al aanwezig. Om 18.00 uur staat er een overleg gepland waarin we met elkaar de laatste details kunnen bespreken. Dit overleg vindt plaats in de Meierijfoyer (Speakers Corner). Voor koffie, thee en frisdrank wordt gezorgd. Voor de get-together met de sponsoren, later op de avond, krijgt u consumptiemuntjes uitgereikt.
5.2. Gezamenlijk diner
Vanaf ca. 19.30 uur staat er voor de commissie en organisatie een buffetdiner gepland in restaurant Binnenhof. Uiteraard wordt er rekening gehouden met uw dieetwensen. Mochten er op dat moment al buitenlandse sprekers zijn gearriveerd, dan worden zij vanzelfsprekend uitgenodigd om aan te schuiven.
5.3. "Sunsetborrel met de sponsors"
Na afloop van het diner vindt er in de Abdijbar van het congrescentrum de traditionele get-together met de sponsoren plaats. Tijdens het eerdere overlegmoment heeft u consumptiesmuntjes uitgereikt gekregen. De met de muntjes bestelde drankjes worden op de groepsrekening gezet. U heeft dus tijdens deze get-together geen contant geld nodig.
5.4. Hotelkamer
Wij hebben voor u hotelovernachtingen geboekt. Bij aankomst in de Koningshof ligt uw kamersleutel bij de receptie van het hotel klaar. De receptie bevindt zich direct bij de hoofdingang van het congrescentrum.
6. PROGRAMMASCHEMA EN CONTACTGEGEVENS COMMISSIE
Klik hier voor het programmaschema van de Nefrologiedagen 2023
Klik hier voor de samenstelling en contactgegevens van de programmacommissie 2023
Klik hier voor het programmaschema van de Nefrologiedagen 2023
Klik hier voor de samenstelling en contactgegevens van de programmacommissie 2023
7. INSTRUCTIE
7.1 Als chair van programmasessies
7.1.1. Ontvangen van de genodigde sprekers
De sprekers zullen zich bij aankomst melden in de Meierijfoyer (Speakers Corner). Zij worden daar ontvangen door Natalie van Zijl (program director), Carla Lugten (programmamanager), Lucinda Weusthof (programmamanager), Edith van der Heijden (host), Jeroen van Zijl (ICT) en Marco Kuipers (ICT).
Natalie, Carla en Lucinda zullen toezien op een tijdige aanwezigheid van de sprekers en informeren de chairs van de sessies wanneer een door hen geïnviteerde spreker is gearriveerd. Edith zorgt voor de gastvrijheid.
Jeroen en Marco nemen de presentatie van de sprekers in ontvangst, controleren de PowerPoint op aanwezigheid van de CGR-dislosure slide, "pushen" deze naar de juiste zaalcomputer en assisteren de sprekers indien zij vooraf hun presentatie nog willen previewen of aanpassen.
7.1.2. Voorzitten en begeleiden
De commissieleden zullen de chairs zijn bij sessies waarvan zij de sprekers informeel hebben benaderd. De chairs begeleiden de sprekers vanuit Speakers Corner naar de zaal waarin de voordracht wordt gehouden en begeleiden ze weer terug voor de administratieve afwikkeling (declaraties, etc.) en voor een klein aandenken.
7.1.3. Zaaltechnicus en zaalhost
De chair en de spreker(s) worden bijgestaan door en zaaltechnicus en een zaalhost.
De zaaltechnicus zorgt er voor dat bij aanvang van de sessies het beeld en geluid en eventuele online verbindingen goed functioneren. De zalen in de groene en gele zone hebben elk een technische omloop en zijn via Jeroen oproepbaar. De Brabantzaal en de Baroniezaal zal er gedurende beide congresdagen permanent een zaaltechnicus aanwezig zijn.
De zaalhost zorgt voor een goede en ordentelijke aanvang van de sessie, voor water voor de chair en spreker, voor naambordjes, bewaakt de deur bij binnenkomst (geaccrediteerde toegangsbadges, functies herkenbaar aan de kleur) en telt het aantal aanwezige toehoorders.
7.1.4. Introductie
De chair ontvangt in de Meierijfoyer van Carla en Lucinda een programmaboekje, de huishoudelijke regels in een sessie en een document met de sessie-informatie. Hier staat in:
- Datum en tijd van spreken
- Zaal waarin de voordracht wordt gepresenteerd
- Naam (en evt. titel) van de spreker
- Verkorte c.v. van de spreker
- Titel van de voordracht
- Beknopte beschrijving van de inhoud van de voordracht
- De door de sprekers gewenste technische benodigdheden
Dit document kan worden gebruikt om de spreker en de voordracht te introduceren bij de toehoorders.
7.1.5. Afsluiten van de sessie
De chairs bedanken na afloop spreker(s) en vermelden kort bij de afsluiting waar welke sessies er in het volgende tijdslot plaatsvinden. Dit hoeven alleen de relevante sessies te zijn voor de toehoorders van dat moment. De chair kan hiervoor het programmaboekje gebruiken.
7.1 Als chair van programmasessies
7.1.1. Ontvangen van de genodigde sprekers
De sprekers zullen zich bij aankomst melden in de Meierijfoyer (Speakers Corner). Zij worden daar ontvangen door Natalie van Zijl (program director), Carla Lugten (programmamanager), Lucinda Weusthof (programmamanager), Edith van der Heijden (host), Jeroen van Zijl (ICT) en Marco Kuipers (ICT).
Natalie, Carla en Lucinda zullen toezien op een tijdige aanwezigheid van de sprekers en informeren de chairs van de sessies wanneer een door hen geïnviteerde spreker is gearriveerd. Edith zorgt voor de gastvrijheid.
Jeroen en Marco nemen de presentatie van de sprekers in ontvangst, controleren de PowerPoint op aanwezigheid van de CGR-dislosure slide, "pushen" deze naar de juiste zaalcomputer en assisteren de sprekers indien zij vooraf hun presentatie nog willen previewen of aanpassen.
7.1.2. Voorzitten en begeleiden
De commissieleden zullen de chairs zijn bij sessies waarvan zij de sprekers informeel hebben benaderd. De chairs begeleiden de sprekers vanuit Speakers Corner naar de zaal waarin de voordracht wordt gehouden en begeleiden ze weer terug voor de administratieve afwikkeling (declaraties, etc.) en voor een klein aandenken.
7.1.3. Zaaltechnicus en zaalhost
De chair en de spreker(s) worden bijgestaan door en zaaltechnicus en een zaalhost.
De zaaltechnicus zorgt er voor dat bij aanvang van de sessies het beeld en geluid en eventuele online verbindingen goed functioneren. De zalen in de groene en gele zone hebben elk een technische omloop en zijn via Jeroen oproepbaar. De Brabantzaal en de Baroniezaal zal er gedurende beide congresdagen permanent een zaaltechnicus aanwezig zijn.
De zaalhost zorgt voor een goede en ordentelijke aanvang van de sessie, voor water voor de chair en spreker, voor naambordjes, bewaakt de deur bij binnenkomst (geaccrediteerde toegangsbadges, functies herkenbaar aan de kleur) en telt het aantal aanwezige toehoorders.
7.1.4. Introductie
De chair ontvangt in de Meierijfoyer van Carla en Lucinda een programmaboekje, de huishoudelijke regels in een sessie en een document met de sessie-informatie. Hier staat in:
- Datum en tijd van spreken
- Zaal waarin de voordracht wordt gepresenteerd
- Naam (en evt. titel) van de spreker
- Verkorte c.v. van de spreker
- Titel van de voordracht
- Beknopte beschrijving van de inhoud van de voordracht
- De door de sprekers gewenste technische benodigdheden
Dit document kan worden gebruikt om de spreker en de voordracht te introduceren bij de toehoorders.
7.1.5. Afsluiten van de sessie
De chairs bedanken na afloop spreker(s) en vermelden kort bij de afsluiting waar welke sessies er in het volgende tijdslot plaatsvinden. Dit hoeven alleen de relevante sessies te zijn voor de toehoorders van dat moment. De chair kan hiervoor het programmaboekje gebruiken.
8. CATERING
In Speakers Corner ontvangen wij de sprekers en abstractindieners met koffie, thee, water en koffie-bites gedurende de dagen. Op de beursvloer kunt u gedurende de breaks en lunchpauzes en de koffie- en theebreaks genieten van specialiteiten uit 4 Europese hoofdsteden: Londen, Parijs, Rome en Athene. Iedere stad heeft een eigen plein met eigen thematische catering. De verlichting op de beurs is enigszins gedimd en zorgt samen met de decoratieve aanleiding voor een gemoedelijke sfeer.
Neem "uw" spreker(s) mee voor een wandeling naar de 4 pleinen en geniet van al het culinaire en animatie dat daar wordt geboden.
Het Vlaams-Nederlandse aperitief vindt dit jaar plaats in een apart afgescheiden, maar open gedeelte van de Beneluxhal. Hier wordt naast een beperkte bar (geen gedestilleerde dranken) een bittergarnituur gepresenteerd tegen de achtergrond van een bruine kroeg.
Het Symposium's diner wordt in een festival-achtige setting vormgegeven. Op de festival-vloer kunt u genieten van allerlei lekkere bites vanover de hele wereld; Noord- en Zuid Amerikaans, Aziatisch en Afrikaans. U ontvangt van ons een polsbandje voor de toegang en de drankjes gedurende de avond tot 22:00 uur. De dresscode is "werelds" en verder vrij ter invulling. Vanaf 22.00 uur gaat het diner over in een dans-festival ondersteund door diverse dans acts.
In Speakers Corner ontvangen wij de sprekers en abstractindieners met koffie, thee, water en koffie-bites gedurende de dagen. Op de beursvloer kunt u gedurende de breaks en lunchpauzes en de koffie- en theebreaks genieten van specialiteiten uit 4 Europese hoofdsteden: Londen, Parijs, Rome en Athene. Iedere stad heeft een eigen plein met eigen thematische catering. De verlichting op de beurs is enigszins gedimd en zorgt samen met de decoratieve aanleiding voor een gemoedelijke sfeer.
Neem "uw" spreker(s) mee voor een wandeling naar de 4 pleinen en geniet van al het culinaire en animatie dat daar wordt geboden.
Het Vlaams-Nederlandse aperitief vindt dit jaar plaats in een apart afgescheiden, maar open gedeelte van de Beneluxhal. Hier wordt naast een beperkte bar (geen gedestilleerde dranken) een bittergarnituur gepresenteerd tegen de achtergrond van een bruine kroeg.
Het Symposium's diner wordt in een festival-achtige setting vormgegeven. Op de festival-vloer kunt u genieten van allerlei lekkere bites vanover de hele wereld; Noord- en Zuid Amerikaans, Aziatisch en Afrikaans. U ontvangt van ons een polsbandje voor de toegang en de drankjes gedurende de avond tot 22:00 uur. De dresscode is "werelds" en verder vrij ter invulling. Vanaf 22.00 uur gaat het diner over in een dans-festival ondersteund door diverse dans acts.