Sponsormogelijkheden 2021
PLATINA SPONSOR:
Prijs: € 7.000,00 excl. btw.
Prijs: € 7.000,00 excl. btw.
Uw virtuele stand:
- Een grote virtuele corporate stand
- Achterwand opgemaakt met uw logo, een afbeelding, e.e.a. in uw bedrijfskleuren
- Inrichting van de stand met banners, counter met gastvrouw/gastheer, tafels en stoelen
- Videoscherm voor het tonen van een corporate promotiefilm
- Het in de stand plaatsen van een link voor het tonen van een corporate brochure
- Het in de stand plaatsen van een link voor het tonen van een corporate advertentie
- Het in de stand plaatsen van een link voor teasers (sessies, snelle recepten, nieuws, spelletjes, etc.)
- Het in de stand plaatsen van visitekaartjes van uw ingeschreven personeel
- Het in de stand plaatsen van algemene contactgegevens van uw bedrijf
- Het in de stand plaatsen van een algemene chatfunctie met de deelnemers
- Het in de stand plaatsen van een functie waarmee deelnemers hun visitekaartje kunnen achterlaten
- Het in de stand plaatsen van een functie voor het bereiken van het digitale netwerkplein waarop u
doorlopend een eigen virtuele ruimte met eigen topic kunt hebben, hier kunnen deelnemers obv vrije
inloop deelnemen/binnenlopen.
- Het in de stand plaatsen van een een link naar de omgeving waar uw programmasessie(s) plaatsvindt
/plaatsvindenen
- Het in de stand plaatsen van een kaartje met de achtergrondinformatie van uw sessie
Nieuwsbrieven, programmaboek en website:
- Genoemd in de 4 digitale nieuwsbrieven met bedrijfsnaam en logo en nieuwskader
- Genoemd in het sponsoroverzicht in het digitale programmaboek met bedrijfsnaam en logo
- Mogelijkheid tot plaatsing van 2 x 1/1 pagina advertenties in het digitale programmaboek
- Sessies genoemd in het programmaoverzicht in het digitale programmaboek met achtergrondinformatie
- Genoemd met naam en logo op de sponsorpagina van de website nefrologiedagen.nl
- Genoemd met naam en logo in de posts van de sociale media van de Nefrologiedagen
)Nieuwsbrieven hebben 4 pagina’s en worden in de vorm van een digitale catalogus aangeboden
)Tekst voor nieuwsbrieven door de sponsor zelf aan te leveren (denk ook aan link voor teasers voor ontbijtsessies)
)De digitale nieuwsbrieven worden verzonden naar alle op dat moment ingeschreven deelnemers, sponsoren, de
participerende verenigingen en worden geplaatst op de website
)Programmaboek wordt in de vorm van een digitale catalogus aangeboden
Organiseren van wetenschappelijke sessies:
- Organiseren van een vooraf opgenomen ontbijtsessie van 1 uur op 12 oktober met communicatiefuncties
- Organiseren van een vooraf opgenomen ontbijtsessie van 1 uur op 13 oktober met communicatiefuncties
- Herhaling van de ontbijtsessies op de avond van de betreffende congresdag
- Het plaatsen van een link in uw stand die leidt naar de omgeving waar uw sessie(s) plaatsvindt/plaatsvinden
- Opgenomen sessies worden door de organisatie na afloop van het congres geplaatst op Vimeo of YouTube.
- Het voorafgaand ontvangen van de deelnemerslijst van uw sessies
)Ontbijtsessies worden vooraf gecontroleerd op inhoud en aanwezigheid disclosure-slide
)Vragen na afloop van herhaalde sessies te stellen via de contactfunctie in de stand
)De link van de filmpjes worden geplaatst op de verborgen pagina “hand-outs” van de website
Overig:
- Deelname standpersoneel aan de digitale koffiekamer met chatfunctie, toegankelijk voor alle deelnemers
- Het voorafgaand ontvangen van een deelnemerslijst (deelnemers die toestemming hebben gegeven)
- Toegang voor het standpersoneel tot alle sessies
- Deelname voor maximaal 8 personen standpersoneel (let op: zie website voor meerkosten)
- Een grote virtuele corporate stand
- Achterwand opgemaakt met uw logo, een afbeelding, e.e.a. in uw bedrijfskleuren
- Inrichting van de stand met banners, counter met gastvrouw/gastheer, tafels en stoelen
- Videoscherm voor het tonen van een corporate promotiefilm
- Het in de stand plaatsen van een link voor het tonen van een corporate brochure
- Het in de stand plaatsen van een link voor het tonen van een corporate advertentie
- Het in de stand plaatsen van een link voor teasers (sessies, snelle recepten, nieuws, spelletjes, etc.)
- Het in de stand plaatsen van visitekaartjes van uw ingeschreven personeel
- Het in de stand plaatsen van algemene contactgegevens van uw bedrijf
- Het in de stand plaatsen van een algemene chatfunctie met de deelnemers
- Het in de stand plaatsen van een functie waarmee deelnemers hun visitekaartje kunnen achterlaten
- Het in de stand plaatsen van een functie voor het bereiken van het digitale netwerkplein waarop u
doorlopend een eigen virtuele ruimte met eigen topic kunt hebben, hier kunnen deelnemers obv vrije
inloop deelnemen/binnenlopen.
- Het in de stand plaatsen van een een link naar de omgeving waar uw programmasessie(s) plaatsvindt
/plaatsvindenen
- Het in de stand plaatsen van een kaartje met de achtergrondinformatie van uw sessie
Nieuwsbrieven, programmaboek en website:
- Genoemd in de 4 digitale nieuwsbrieven met bedrijfsnaam en logo en nieuwskader
- Genoemd in het sponsoroverzicht in het digitale programmaboek met bedrijfsnaam en logo
- Mogelijkheid tot plaatsing van 2 x 1/1 pagina advertenties in het digitale programmaboek
- Sessies genoemd in het programmaoverzicht in het digitale programmaboek met achtergrondinformatie
- Genoemd met naam en logo op de sponsorpagina van de website nefrologiedagen.nl
- Genoemd met naam en logo in de posts van de sociale media van de Nefrologiedagen
)Nieuwsbrieven hebben 4 pagina’s en worden in de vorm van een digitale catalogus aangeboden
)Tekst voor nieuwsbrieven door de sponsor zelf aan te leveren (denk ook aan link voor teasers voor ontbijtsessies)
)De digitale nieuwsbrieven worden verzonden naar alle op dat moment ingeschreven deelnemers, sponsoren, de
participerende verenigingen en worden geplaatst op de website
)Programmaboek wordt in de vorm van een digitale catalogus aangeboden
Organiseren van wetenschappelijke sessies:
- Organiseren van een vooraf opgenomen ontbijtsessie van 1 uur op 12 oktober met communicatiefuncties
- Organiseren van een vooraf opgenomen ontbijtsessie van 1 uur op 13 oktober met communicatiefuncties
- Herhaling van de ontbijtsessies op de avond van de betreffende congresdag
- Het plaatsen van een link in uw stand die leidt naar de omgeving waar uw sessie(s) plaatsvindt/plaatsvinden
- Opgenomen sessies worden door de organisatie na afloop van het congres geplaatst op Vimeo of YouTube.
- Het voorafgaand ontvangen van de deelnemerslijst van uw sessies
)Ontbijtsessies worden vooraf gecontroleerd op inhoud en aanwezigheid disclosure-slide
)Vragen na afloop van herhaalde sessies te stellen via de contactfunctie in de stand
)De link van de filmpjes worden geplaatst op de verborgen pagina “hand-outs” van de website
Overig:
- Deelname standpersoneel aan de digitale koffiekamer met chatfunctie, toegankelijk voor alle deelnemers
- Het voorafgaand ontvangen van een deelnemerslijst (deelnemers die toestemming hebben gegeven)
- Toegang voor het standpersoneel tot alle sessies
- Deelname voor maximaal 8 personen standpersoneel (let op: zie website voor meerkosten)
GOUDEN SPONSOR:
Prijs € 3.700,00 excl. btw.
Prijs € 3.700,00 excl. btw.
Uw virtuele stand:
- Een middelgrote virtuele corporate stand
- Achterwand opgemaakt met uw logo, een afbeelding, e.e.a. in uw bedrijfskleuren
- Inrichting van de stand met een counter met gastvrouw/gastheer, een tafel met 4 stoelen
- Videoscherm voor het tonen van een corporate promotiefilm naar keuze
- Het in de stand plaatsen van een link voor het tonen van een corporate brochure
- Het in de stand plaatsen van een link voor het tonen van een corporate advertentie
- Het in de stand plaatsen van visitekaartjes van uw ingeschreven personeel
- Het in de stand plaatsen van algemene contactgegevens van uw bedrijf
- Het in de stand plaatsen van een algemene chatfunctie met de deelnemers
- Het in de stand plaatsen van een link naar de omgeving waar uw programmasessie(s) plaatsvindt/
plaatsvinden
- Het in de stand plaatsen van een functie voor het bereiken van het netwerkplein waarop u doorlopend een
eigen virtuele ruimte met eigen topic kunt hebben, hier kunnen deelnemers obv vrije inloop
deelnemen/binnenlopen
Nieuwsbrieven, programmaboek en website:
- Genoemd in de 4 digitale nieuwsbrieven met bedrijfsnaam en logo en nieuwskader
- Genoemd in het sponsoroverzicht in het digitale programmaboek met bedrijfsnaam en logo
- Mogelijkheid tot plaatsing van 1/1 pagina advertentie in het digitale programmaboek
- Sessie genoemd in het programmaoverzicht in het digitale programmaboek met achtergrondinformatie
- Genoemd met naam en logo op de sponsorpagina van de website nefrologiedagen.nl
- Genoemd met naam en logo in de posts van de sociale media van de Nefrologiedagen
)Nieuwsbrieven hebben 4 pagina’s en worden in de vorm van een digitale catalogus aangeboden
)Tekst voor nieuwsbrieven door de sponsor zelf aan te leveren (denk ook aan link voor teaser voor ontbijtsessie)
)De digitale nieuwsbrieven worden verzonden naar alle op dat moment ingeschreven deelnemers, sponsoren, de
participerende verenigingen en worden geplaatst op de website
)Programmaboek wordt in de vorm van een digitale catalogus aangeboden
Organiseren van wetenschappelijke sessies:
- Organiseren van een vooraf opgenomen ontbijtsessie van 1 uur met communicatiefunctie op dag 1 of 2
- Herhaling van de ontbijtsessie op de avond van de betreffende congresdag
- Het plaatsen van een link in uw stand naar de omgeving waar uw programmasessie(s) plaatsvindt
/plaatsvinden
- Het voorafgaand ontvangen van de deelnemerslijst van uw sessie
)Ontbijtsessies worden vooraf gecontroleerd op inhoud en aanwezigheid disclosure-slide
)Vragen naderhand te stellen via de contactfunctie in de stand
)De link van de filmpjes worden geplaatst op de verborgen pagina “hand-outs” van de website
Overig:
- Deelname standpersoneel aan de digitale koffiekamer met chatfunctie, toegankelijk voor alle deelnemers
- Het voorafgaand ontvangen van een deelnemerslijst (deelnemers die toestemming hebben gegeven)
- Toegang voor het standpersoneel tot alle sessies
- Deelname voor maximaal 6 personen standpersoneel (let op: zie website voor meerkosten)
- Een middelgrote virtuele corporate stand
- Achterwand opgemaakt met uw logo, een afbeelding, e.e.a. in uw bedrijfskleuren
- Inrichting van de stand met een counter met gastvrouw/gastheer, een tafel met 4 stoelen
- Videoscherm voor het tonen van een corporate promotiefilm naar keuze
- Het in de stand plaatsen van een link voor het tonen van een corporate brochure
- Het in de stand plaatsen van een link voor het tonen van een corporate advertentie
- Het in de stand plaatsen van visitekaartjes van uw ingeschreven personeel
- Het in de stand plaatsen van algemene contactgegevens van uw bedrijf
- Het in de stand plaatsen van een algemene chatfunctie met de deelnemers
- Het in de stand plaatsen van een link naar de omgeving waar uw programmasessie(s) plaatsvindt/
plaatsvinden
- Het in de stand plaatsen van een functie voor het bereiken van het netwerkplein waarop u doorlopend een
eigen virtuele ruimte met eigen topic kunt hebben, hier kunnen deelnemers obv vrije inloop
deelnemen/binnenlopen
Nieuwsbrieven, programmaboek en website:
- Genoemd in de 4 digitale nieuwsbrieven met bedrijfsnaam en logo en nieuwskader
- Genoemd in het sponsoroverzicht in het digitale programmaboek met bedrijfsnaam en logo
- Mogelijkheid tot plaatsing van 1/1 pagina advertentie in het digitale programmaboek
- Sessie genoemd in het programmaoverzicht in het digitale programmaboek met achtergrondinformatie
- Genoemd met naam en logo op de sponsorpagina van de website nefrologiedagen.nl
- Genoemd met naam en logo in de posts van de sociale media van de Nefrologiedagen
)Nieuwsbrieven hebben 4 pagina’s en worden in de vorm van een digitale catalogus aangeboden
)Tekst voor nieuwsbrieven door de sponsor zelf aan te leveren (denk ook aan link voor teaser voor ontbijtsessie)
)De digitale nieuwsbrieven worden verzonden naar alle op dat moment ingeschreven deelnemers, sponsoren, de
participerende verenigingen en worden geplaatst op de website
)Programmaboek wordt in de vorm van een digitale catalogus aangeboden
Organiseren van wetenschappelijke sessies:
- Organiseren van een vooraf opgenomen ontbijtsessie van 1 uur met communicatiefunctie op dag 1 of 2
- Herhaling van de ontbijtsessie op de avond van de betreffende congresdag
- Het plaatsen van een link in uw stand naar de omgeving waar uw programmasessie(s) plaatsvindt
/plaatsvinden
- Het voorafgaand ontvangen van de deelnemerslijst van uw sessie
)Ontbijtsessies worden vooraf gecontroleerd op inhoud en aanwezigheid disclosure-slide
)Vragen naderhand te stellen via de contactfunctie in de stand
)De link van de filmpjes worden geplaatst op de verborgen pagina “hand-outs” van de website
Overig:
- Deelname standpersoneel aan de digitale koffiekamer met chatfunctie, toegankelijk voor alle deelnemers
- Het voorafgaand ontvangen van een deelnemerslijst (deelnemers die toestemming hebben gegeven)
- Toegang voor het standpersoneel tot alle sessies
- Deelname voor maximaal 6 personen standpersoneel (let op: zie website voor meerkosten)
ZILVEREN SPONSOR
Prijs: € 2.100,00 excl. btw.
Prijs: € 2.100,00 excl. btw.
Uw virtuele stand:
- Een middelgrote virtuele corporate stand
- Witte achterwand met uw logo
- Inrichting van de stand met een counter en een tafel met 4 stoelen
- Het in de stand plaatsen van een link voor het tonen van een corporate advertentie
- Het in de stand plaatsen van visitekaartjes van uw ingeschreven personeel
- Het in de stand plaatsen van algemene contactgegevens van uw bedrijf
- Het in de stand plaatsen van een algemene chatfunctie met de deelnemers
- Het in de stand plaatsen van een functie voor het bereiken van de digitale koffiekamer (voor deelnemers)
Nieuwsbrieven, programmaboek en website:
- Genoemd in de 4 digitale nieuwsbrieven met bedrijfsnaam
- Genoemd in het sponsoroverzicht in het digitale programmaboek met bedrijfsnaam
- Mogelijkheid tot plaatsing van 1/2 pagina advertentie in het digitale programmaboek
- Genoemd met bedrijfsnaam op de sponsorpagina van de website nefrologiedagen.nl
- Genoemd met bedrijfsnaam in de posts van de sociale media van de Nefrologiedagen
)Nieuwsbrieven hebben 4 pagina’s en worden in de vorm van een digitale catalogus aangeboden
)De digitale nieuwsbrieven worden verzonden naar alle op dat moment ingeschreven deelnemers, sponsoren, de
participerende verenigingen en worden geplaatst op de website
)Programmaboek wordt in de vorm van een digitale catalogus aangeboden
Overig:
- Deelname standpersoneel aan de digitale koffiekamer met chatfunctie, toegankelijk voor alle deelnemers
- Het voorafgaand ontvangen van een deelnemerslijst (deelnemers die toestemming hebben gegeven)
- Toegang voor het standpersoneel tot alle sessies
- Deelname voor maximaal 4 personen standpersoneel (let op: zie website voor meerkosten)
- Een middelgrote virtuele corporate stand
- Witte achterwand met uw logo
- Inrichting van de stand met een counter en een tafel met 4 stoelen
- Het in de stand plaatsen van een link voor het tonen van een corporate advertentie
- Het in de stand plaatsen van visitekaartjes van uw ingeschreven personeel
- Het in de stand plaatsen van algemene contactgegevens van uw bedrijf
- Het in de stand plaatsen van een algemene chatfunctie met de deelnemers
- Het in de stand plaatsen van een functie voor het bereiken van de digitale koffiekamer (voor deelnemers)
Nieuwsbrieven, programmaboek en website:
- Genoemd in de 4 digitale nieuwsbrieven met bedrijfsnaam
- Genoemd in het sponsoroverzicht in het digitale programmaboek met bedrijfsnaam
- Mogelijkheid tot plaatsing van 1/2 pagina advertentie in het digitale programmaboek
- Genoemd met bedrijfsnaam op de sponsorpagina van de website nefrologiedagen.nl
- Genoemd met bedrijfsnaam in de posts van de sociale media van de Nefrologiedagen
)Nieuwsbrieven hebben 4 pagina’s en worden in de vorm van een digitale catalogus aangeboden
)De digitale nieuwsbrieven worden verzonden naar alle op dat moment ingeschreven deelnemers, sponsoren, de
participerende verenigingen en worden geplaatst op de website
)Programmaboek wordt in de vorm van een digitale catalogus aangeboden
Overig:
- Deelname standpersoneel aan de digitale koffiekamer met chatfunctie, toegankelijk voor alle deelnemers
- Het voorafgaand ontvangen van een deelnemerslijst (deelnemers die toestemming hebben gegeven)
- Toegang voor het standpersoneel tot alle sessies
- Deelname voor maximaal 4 personen standpersoneel (let op: zie website voor meerkosten)
BRONZEN SPONSOR
Prijs: € 1.200,00 excl. btw.
Prijs: € 1.200,00 excl. btw.
Uw virtuele stand:
- Een kleine virtuele corporate stand
- Witte achterwand met uw bedrijfsnaam
- Inrichting van de stand met een counter en een bar met 2 barkrukken
- Het in de stand plaatsen van visitekaartjes van uw ingeschreven personeel
- Het in de stand plaatsen van algemene contactgegevens van uw bedrijf
- Het in de stand plaatsen van een algemene chatfunctie met de deelnemers
- Het in de stand plaatsen van een functie voor het bereiken van de digitale koffiekamer (voor deelnemers)
Nieuwsbrieven, programmaboek en website:
- Genoemd in de 4 digitale nieuwsbrieven met bedrijfsnaam
- Genoemd in het sponsoroverzicht in het digitale programmaboek met bedrijfsnaam
- Genoemd met bedrijfsnaam op de sponsorpagina van de website nefrologiedagen.nl
- Genoemd met bedrijfsnaam in de posts van de sociale media van de Nefrologiedagen
)Nieuwsbrieven hebben 4 pagina’s en worden in de vorm van een digitale catalogus aangeboden
)De digitale nieuwsbrieven worden verzonden naar alle op dat moment ingeschreven deelnemers, sponsoren, de
participerende verenigingen en worden geplaatst op de website
)Programmaboek wordt in de vorm van een digitale catalogus aangeboden
Overig:
- Deelname standpersoneel aan de digitale koffiekamer met chatfunctie, toegankelijk voor alle deelnemers
- Het voorafgaand ontvangen van een deelnemerslijst (deelnemers die toestemming hebben gegeven)
- Toegang voor het standpersoneel tot alle sessies
- Deelname voor maximaal 2 personen standpersoneel (let op: zie website voor meerkosten)
- Een kleine virtuele corporate stand
- Witte achterwand met uw bedrijfsnaam
- Inrichting van de stand met een counter en een bar met 2 barkrukken
- Het in de stand plaatsen van visitekaartjes van uw ingeschreven personeel
- Het in de stand plaatsen van algemene contactgegevens van uw bedrijf
- Het in de stand plaatsen van een algemene chatfunctie met de deelnemers
- Het in de stand plaatsen van een functie voor het bereiken van de digitale koffiekamer (voor deelnemers)
Nieuwsbrieven, programmaboek en website:
- Genoemd in de 4 digitale nieuwsbrieven met bedrijfsnaam
- Genoemd in het sponsoroverzicht in het digitale programmaboek met bedrijfsnaam
- Genoemd met bedrijfsnaam op de sponsorpagina van de website nefrologiedagen.nl
- Genoemd met bedrijfsnaam in de posts van de sociale media van de Nefrologiedagen
)Nieuwsbrieven hebben 4 pagina’s en worden in de vorm van een digitale catalogus aangeboden
)De digitale nieuwsbrieven worden verzonden naar alle op dat moment ingeschreven deelnemers, sponsoren, de
participerende verenigingen en worden geplaatst op de website
)Programmaboek wordt in de vorm van een digitale catalogus aangeboden
Overig:
- Deelname standpersoneel aan de digitale koffiekamer met chatfunctie, toegankelijk voor alle deelnemers
- Het voorafgaand ontvangen van een deelnemerslijst (deelnemers die toestemming hebben gegeven)
- Toegang voor het standpersoneel tot alle sessies
- Deelname voor maximaal 2 personen standpersoneel (let op: zie website voor meerkosten)
Deelname standpersoneel:
De kosten voor het aanwezige standpersoneel bedragen € 20,00 (excl. btw.) per persoon per dag.
De kosten voor het aanwezige standpersoneel bedragen € 20,00 (excl. btw.) per persoon per dag.
<< Terug