VOOR DE SPONSORS
INHOUD VAN DEZE PAGINA
1. Algemeen
2. Zalenoverzicht
3. Belangrijke telefoonnummers
4. Herkenbaarheid congresdeelnemers
5. Tijdens het congres
5.1 Openbaar vervoer en parkeren
5.2 Hotelkamers
5.3 Garderobe
5.4 Registratie
5.5 Congrestas en programmaboekje
5.6 Deelname aan programmasessies
5.7 De beurs en de catering
5.8 Aperitief en Symposium's diner
5.9. Consumptiemuntjes Symposium's diner
5.10 Diëten
5.11 Kolf- en bidruimte
5.12 Standbouwers
6. Catering
7. Hotelkamers
INHOUD VAN DEZE PAGINA
1. Algemeen
2. Zalenoverzicht
3. Belangrijke telefoonnummers
4. Herkenbaarheid congresdeelnemers
5. Tijdens het congres
5.1 Openbaar vervoer en parkeren
5.2 Hotelkamers
5.3 Garderobe
5.4 Registratie
5.5 Congrestas en programmaboekje
5.6 Deelname aan programmasessies
5.7 De beurs en de catering
5.8 Aperitief en Symposium's diner
5.9. Consumptiemuntjes Symposium's diner
5.10 Diëten
5.11 Kolf- en bidruimte
5.12 Standbouwers
6. Catering
7. Hotelkamers
1. ALGEMEEN
Congresdatum:
Opbouwdag voor de beurs: 27 maart 2023
Congresdagen: 28 en 29 maart 2023
Afbouwen: 29 maart 2023 vanaf 17.00 uur
Congreslocatie:
NH Koningshof
Locht 117, 5504 RM Veldhoven
Telefoon: (0031) - (0)40-2537475
Routebeschrijving
Plattegrond Koningshof
Congresdatum:
Opbouwdag voor de beurs: 27 maart 2023
Congresdagen: 28 en 29 maart 2023
Afbouwen: 29 maart 2023 vanaf 17.00 uur
Congreslocatie:
NH Koningshof
Locht 117, 5504 RM Veldhoven
Telefoon: (0031) - (0)40-2537475
Routebeschrijving
Plattegrond Koningshof
2. ZALENOVERZICHT (zie hierboven de plattegrond van NH Koningshof)
Beurshal
- Gender- en Kempenhal, van 27 maart tot en met 29 maart: klik hier voor plattegrond en indeling
Wetenschappelijke zalen
- Brabantzaal (blauwe zone)
- Baroniezaal (blauwe zone)
- Zaal 80, 81, 82 en 83 (groene zone)
- Zaal 55, 56/57 en 58 (gele zone)
Organisatieruimtes
- Informatiestand van de organisatie: Agora Atheanae (beurshal), van 25 maart tot en met 29 maart
- Speakers Corner en Vip's: Meierijfoyer (blauwe zone), van 27 maart tot en met 29 maart
- Registratie en Onsite inschrijven: Limburgfoyer (blauwe zone), van 28 maart tot en met 29 maart
- Garderobe: Zaal 19 (blauwe zone), van 28 maart tot en met 29 maart
Overige ruimtes
- Aperitif en Symposium's diner: Beneluxhal, op 28 maart 2023
- Bid-, kolf en vergaderruimte: Zaal 17 (blauwe zone), van 28 maart tot en met 29 maart
Beurshal
- Gender- en Kempenhal, van 27 maart tot en met 29 maart: klik hier voor plattegrond en indeling
Wetenschappelijke zalen
- Brabantzaal (blauwe zone)
- Baroniezaal (blauwe zone)
- Zaal 80, 81, 82 en 83 (groene zone)
- Zaal 55, 56/57 en 58 (gele zone)
Organisatieruimtes
- Informatiestand van de organisatie: Agora Atheanae (beurshal), van 25 maart tot en met 29 maart
- Speakers Corner en Vip's: Meierijfoyer (blauwe zone), van 27 maart tot en met 29 maart
- Registratie en Onsite inschrijven: Limburgfoyer (blauwe zone), van 28 maart tot en met 29 maart
- Garderobe: Zaal 19 (blauwe zone), van 28 maart tot en met 29 maart
Overige ruimtes
- Aperitif en Symposium's diner: Beneluxhal, op 28 maart 2023
- Bid-, kolf en vergaderruimte: Zaal 17 (blauwe zone), van 28 maart tot en met 29 maart
3. BELANGRIJKE TELEFOONNUMMERS
Voorafgaand aan het congres
Voor alle aangelegenheden : Mauritz Scheffens, sponsor director: ++31-(0)85-401 1944
Tijdens het congres
Mauritz Scheffens, sponsor director: ++31-(0)85-401 1944
- voor badges en hotelkamers
Mirjam Dobbenberg, beursmanager: ++31-(0)6-3615 5266
- voor assistentie op de beurs, last-minute bestellingen, consumptiemuntjes en overige informatie
Karin van Wielink, beursmanager: ++31-(0)6-1191 4377
- voor assistentie op de beurs, last-minute bestellingen, consumptiemuntjes en overige informatie
!! Wij verzoeken u om deze nummers in uw telefoon op te slaan zodat u hen snel kunt bereiken.
Alle organisatieleden van het congres zijn herkenbaar aan de "lime-groene" congreskleding en beschikken over een portofoon. Indien noodzakelijk kunt u hen vragen om per portofoon Mauritz op te roepen.
Voorafgaand aan het congres
Voor alle aangelegenheden : Mauritz Scheffens, sponsor director: ++31-(0)85-401 1944
Tijdens het congres
Mauritz Scheffens, sponsor director: ++31-(0)85-401 1944
- voor badges en hotelkamers
Mirjam Dobbenberg, beursmanager: ++31-(0)6-3615 5266
- voor assistentie op de beurs, last-minute bestellingen, consumptiemuntjes en overige informatie
Karin van Wielink, beursmanager: ++31-(0)6-1191 4377
- voor assistentie op de beurs, last-minute bestellingen, consumptiemuntjes en overige informatie
!! Wij verzoeken u om deze nummers in uw telefoon op te slaan zodat u hen snel kunt bereiken.
Alle organisatieleden van het congres zijn herkenbaar aan de "lime-groene" congreskleding en beschikken over een portofoon. Indien noodzakelijk kunt u hen vragen om per portofoon Mauritz op te roepen.
4. HERKENBAARHEID CONGRESDEELNEMERS
Congrestassen, badges en lanyards
De congrestassen zijn verschillende van kleur:
- Voorschrijvers ontvangen van ons een grijs/zwarte congrestas,
- Niet-voorschrijvers ontvangen van ons een blauw/zwarte congrestas.
Badges:
De functie van de congresdeelnemers zijn herkenbaar aan de kleur van hun badge. De kleuren zijn:
- Grijs: Voorschrijvers
- Groen: Verpleegkundigen
- Blauw: Diëtisten
- Geel: Onderzoekers
- Roze: Maatschappelijk werkers
- Rood: Technici
- Wit: Sponsors
- Oranje: Overig
Lanyards:
De kleuren van de lanyards zijn overeenkomstig de kleuren van de badges.
NB! de hier boven genoemde kleuren kunnen pas definitief worden bepaald op het moment dat er enigszins zicht is op het aantal inschrijvingen per beroepsgroep. De kleuren hangen samen met de beschikbaarheid van de materialen bij onze leveranciers.
Congrestassen, badges en lanyards
De congrestassen zijn verschillende van kleur:
- Voorschrijvers ontvangen van ons een grijs/zwarte congrestas,
- Niet-voorschrijvers ontvangen van ons een blauw/zwarte congrestas.
Badges:
De functie van de congresdeelnemers zijn herkenbaar aan de kleur van hun badge. De kleuren zijn:
- Grijs: Voorschrijvers
- Groen: Verpleegkundigen
- Blauw: Diëtisten
- Geel: Onderzoekers
- Roze: Maatschappelijk werkers
- Rood: Technici
- Wit: Sponsors
- Oranje: Overig
Lanyards:
De kleuren van de lanyards zijn overeenkomstig de kleuren van de badges.
NB! de hier boven genoemde kleuren kunnen pas definitief worden bepaald op het moment dat er enigszins zicht is op het aantal inschrijvingen per beroepsgroep. De kleuren hangen samen met de beschikbaarheid van de materialen bij onze leveranciers.
5. TIJDENS HET CONGRES
5.1 Openbaar vervoer en parkeren
Veldhoven heeft geen treinstation. De auto is het meest praktische vervoermiddel. Er is voldoende parkeergelegenheid. Houdt er rekening mee dat er sprake is van "betaald parkeren". De eerste 3 uur parkeertijd is gratis, extra tijd is € 1,50 per uur met maximaal € 5,00 voor 24 uur. Uitrij-kaartjes zijn verkrijgbaar bij de automaat bij de receptie van de Koningshof. Er zijn oplaadpunten voor elektrische auto's aanwezig.
5.2 Hotelkamers
Sleutels van een via de organisatie geboekte hotelkamer, kunt u vanaf 13.00 uur afhalen bij de receptie van de Koningshof.
!! Hotelkamers worden op de dag van uw aankomst door de huishoudelijke dienst schoongemaakt en vervolgens gecontroleerd op gebreken. Nadat de kamers in orde zijn bevonden, worden ze "vrijgegeven" voor de volgende gast. Gezien de grote zeer hoeveelheid hotelkamers zijn kamersleutels vanaf 13.00 uur beschikbaar.
5.3 Garderobe
De garderobe is gesitueerd in zaal 19, de zaal naast onze Conference office. In de nabijheid van de receptie zijn een beperkt aantal lockers aanwezig, maar zijn beschikbaar voor alle gasten in de Koningshof. Garderobes zijn onbewaakt. Laat nooit waardevolle bezittingen achter in de garderobe!
5.4 Registratie
De registratie in de Limburgfoyer is geopend vanaf 08.45 uur tot 10.30 uur. U kunt uw toegangsbadge afhalen bij de registratie-balie voor sponsoren. Na 10.30 uur kunt u uw badge afhalen in zaal 20. Deze is in de directe nabijheid van de Limburgfoyer gelegen. Het zichtbaar dragen van onze badge is verplicht omdat er onderscheid gemaakt moet kunnen worden tussen voorschrijvers en niet-voorschrijvers.
5.5 Congrestas en programmaboekje
Alle sponsoren ontvangen van ons een congrestas met o.a. het programmaboekje:
- Farmaceuten ontvangen een grijs-zwarte congrestas voor voorschrijvers en een blauw-zwarte congrestas voor
niet-voorschrijvers
- Niet-farmaceuten ontvangen van ons een blauw-zwarte congrestas voor niet-voorschrijvers
De congrestassen zijn in de informatiestand van de organisatie af te halen.
5.6 Deelname aan programmasessies
Het is toegestaan om programma-sessies te volgen, mits deze niet zijn volgeboekt. Expert-sessies zijn uitsluitend toegankelijk voor voorschrijvers. Voor een ordentelijke gang van zaken verzoeken wij het volgende:
- Wees op tijd aanwezig bij de sessies van uw keuze;
- Ga niet naar binnen bij sessies die zijn volgeboekt en waar u niet voor heeft ingeschreven;
- Volg de aanwijzingen van de organisatieleden als deze bij de ingang van de zalen aanwezig zijn;
- Neem geen servies naar binnen mee;
- Laat uw telefoon tijdens sessies uit, tenzij u deze nodig heeft voor eventuele polls tijdens de sessies;
- Om sprekers en collega-deelnemers niet te storen verzoeken wij u niet te lopen tijdens de sessies.
5.7 De beurs en de catering
Om de interactie tussen de deelnemer en u te vergroten zullen de congresdeelnemers gedurende de breaks en lunchpauzes kunnen genieten van specialiteiten uit 4 Europese hoofdsteden: Londen, Parijs, Rome en Athene. Iedere stad heeft een eigen plein met eigen thematische catering.
Tips:
Het is zeer aan te bevelen dat uw standbemanning zich ook buiten de directe omgeving van uw stand en op de andere pleinen beweegt. Het succes van uw aanwezigheid hangt ook af van de mate waarin uw standbemanning zich onder de congresdeelnemers mengt. Op ieder plein vindt u voldoende aanleiding om een praatje aan te knopen.
De verlichting op de beurs zal enigszins gedimd zijn en zorgt samen met de decoratieve aanleiding voor een gemoedelijke sfeer.
Het is voor u van belang dat u uw relaties attendeert op uw aanwezigheid tijdens de Nefrologiedagen 2023. Uit ervaring weten we dat dit bijdraagt tot het aantal deelnemers dat zich voor een congres inschrijft. Alles wat u nodig heeft om uw relaties te motiveren stellen wij graag ter beschikking.
5.8 Aperitief en Symposium's diner
Na afsluiting door Anja van der Eijk, onze dagvoorzitter op dinsdag 28 maart, ontmoeten we u graag voor een borrel en een bite. Dit aperitief heeft een Vlaams-Nederlands accent en vindt dit jaar plaats in een apart afgescheiden, open gedeelte van de Beneluxhal. Hier wordt naast een beperkte bar (geen gedestilleerde dranken) een Vlaams-Nederlands bittergarnituur geserveerd. Het aperitief is bij het arrangement van standpersoneel inbegrepen.
Als u heeft ingeschreven voor het Symposium's diner kunt u genieten van allerlei lekkers van over de hele wereld; Noord- en Zuid Amerikaans, Aziatisch en Afrikaans. U krijgt van ons een polsbandje voor de toegang. De drankjes tot 22:00 uur zijn inbegrepen. Na 22.00 uur zijn de drankjes voor eigen rekening. Uw dresscode is vrij ter invulling maar natuurlijk "werelds leuk". Vanaf 22.00 uur schroeven we de muzikale omlijsting verder op kunnen we het niet laten om zelfs tijdens het festival een didactisch moment in te lassen (het dragen van cowboy laarzen is aan te bevelen).
Mocht u zich nog niet voor het Symposium's diner hebben ingeschreven, maar toch willen deelnemen, informeert u dan bij de organisatie naar de mogelijkheden.
5.9 Consumptiemuntjes Symposium's diner
Voor drankjes na 22.00 uur heeft u consumptiemuntjes nodig. Consumptiemuntjes zijn verkrijgbaar bij de informatiestand van de organisatie. We hanteren het volgende systeem:
- U kunt op dinsdag 28 maart tot 18.00 uur een onbeperkt aantal muntjes ophalen.
- Op woensdag 29 maart kunt u de muntjes die u niet heeft gebruikt tot 15.00 uur bij de informatiestand inleveren.
- Van het verschil tussen afgehaalde en ingeleverde muntjes ontvangt de sponsor een factuur.
5.10 Diëten
Met uw dieetwensen - indien u die bij inschrijving heeft opgegeven - is rekening gehouden. Wij zullen onze gasten met dieetwensen separaat inlichten over waar de dieet-buffetten te vinden zijn.
5.11 Kolf- en bidruimte
Voor mensen die willen kolfen en bidden, hebben wij zaal 17 gereserveerd. De sleutel van zaal 17 is af te halen in zaal 20 (Conference office).
5.12 Standbouwers
Wij adviseren u om te controleren of u en uw standbouwer goed verzekerd zijn. Houdt er rekening mee dat schade die aan de congreslocatie of aan derden wordt toegebracht op u kan worden verhaald.
- Instructie voor standbouwers: klik hier
!! Houdt u rekening met het feit dat uw stand zij- en achterburen kan hebben. Afwerking van zij- en achterwanden draagt bij tot een positieve indruk van uw stand.
5.1 Openbaar vervoer en parkeren
Veldhoven heeft geen treinstation. De auto is het meest praktische vervoermiddel. Er is voldoende parkeergelegenheid. Houdt er rekening mee dat er sprake is van "betaald parkeren". De eerste 3 uur parkeertijd is gratis, extra tijd is € 1,50 per uur met maximaal € 5,00 voor 24 uur. Uitrij-kaartjes zijn verkrijgbaar bij de automaat bij de receptie van de Koningshof. Er zijn oplaadpunten voor elektrische auto's aanwezig.
5.2 Hotelkamers
Sleutels van een via de organisatie geboekte hotelkamer, kunt u vanaf 13.00 uur afhalen bij de receptie van de Koningshof.
!! Hotelkamers worden op de dag van uw aankomst door de huishoudelijke dienst schoongemaakt en vervolgens gecontroleerd op gebreken. Nadat de kamers in orde zijn bevonden, worden ze "vrijgegeven" voor de volgende gast. Gezien de grote zeer hoeveelheid hotelkamers zijn kamersleutels vanaf 13.00 uur beschikbaar.
5.3 Garderobe
De garderobe is gesitueerd in zaal 19, de zaal naast onze Conference office. In de nabijheid van de receptie zijn een beperkt aantal lockers aanwezig, maar zijn beschikbaar voor alle gasten in de Koningshof. Garderobes zijn onbewaakt. Laat nooit waardevolle bezittingen achter in de garderobe!
5.4 Registratie
De registratie in de Limburgfoyer is geopend vanaf 08.45 uur tot 10.30 uur. U kunt uw toegangsbadge afhalen bij de registratie-balie voor sponsoren. Na 10.30 uur kunt u uw badge afhalen in zaal 20. Deze is in de directe nabijheid van de Limburgfoyer gelegen. Het zichtbaar dragen van onze badge is verplicht omdat er onderscheid gemaakt moet kunnen worden tussen voorschrijvers en niet-voorschrijvers.
5.5 Congrestas en programmaboekje
Alle sponsoren ontvangen van ons een congrestas met o.a. het programmaboekje:
- Farmaceuten ontvangen een grijs-zwarte congrestas voor voorschrijvers en een blauw-zwarte congrestas voor
niet-voorschrijvers
- Niet-farmaceuten ontvangen van ons een blauw-zwarte congrestas voor niet-voorschrijvers
De congrestassen zijn in de informatiestand van de organisatie af te halen.
5.6 Deelname aan programmasessies
Het is toegestaan om programma-sessies te volgen, mits deze niet zijn volgeboekt. Expert-sessies zijn uitsluitend toegankelijk voor voorschrijvers. Voor een ordentelijke gang van zaken verzoeken wij het volgende:
- Wees op tijd aanwezig bij de sessies van uw keuze;
- Ga niet naar binnen bij sessies die zijn volgeboekt en waar u niet voor heeft ingeschreven;
- Volg de aanwijzingen van de organisatieleden als deze bij de ingang van de zalen aanwezig zijn;
- Neem geen servies naar binnen mee;
- Laat uw telefoon tijdens sessies uit, tenzij u deze nodig heeft voor eventuele polls tijdens de sessies;
- Om sprekers en collega-deelnemers niet te storen verzoeken wij u niet te lopen tijdens de sessies.
5.7 De beurs en de catering
Om de interactie tussen de deelnemer en u te vergroten zullen de congresdeelnemers gedurende de breaks en lunchpauzes kunnen genieten van specialiteiten uit 4 Europese hoofdsteden: Londen, Parijs, Rome en Athene. Iedere stad heeft een eigen plein met eigen thematische catering.
Tips:
Het is zeer aan te bevelen dat uw standbemanning zich ook buiten de directe omgeving van uw stand en op de andere pleinen beweegt. Het succes van uw aanwezigheid hangt ook af van de mate waarin uw standbemanning zich onder de congresdeelnemers mengt. Op ieder plein vindt u voldoende aanleiding om een praatje aan te knopen.
De verlichting op de beurs zal enigszins gedimd zijn en zorgt samen met de decoratieve aanleiding voor een gemoedelijke sfeer.
Het is voor u van belang dat u uw relaties attendeert op uw aanwezigheid tijdens de Nefrologiedagen 2023. Uit ervaring weten we dat dit bijdraagt tot het aantal deelnemers dat zich voor een congres inschrijft. Alles wat u nodig heeft om uw relaties te motiveren stellen wij graag ter beschikking.
5.8 Aperitief en Symposium's diner
Na afsluiting door Anja van der Eijk, onze dagvoorzitter op dinsdag 28 maart, ontmoeten we u graag voor een borrel en een bite. Dit aperitief heeft een Vlaams-Nederlands accent en vindt dit jaar plaats in een apart afgescheiden, open gedeelte van de Beneluxhal. Hier wordt naast een beperkte bar (geen gedestilleerde dranken) een Vlaams-Nederlands bittergarnituur geserveerd. Het aperitief is bij het arrangement van standpersoneel inbegrepen.
Als u heeft ingeschreven voor het Symposium's diner kunt u genieten van allerlei lekkers van over de hele wereld; Noord- en Zuid Amerikaans, Aziatisch en Afrikaans. U krijgt van ons een polsbandje voor de toegang. De drankjes tot 22:00 uur zijn inbegrepen. Na 22.00 uur zijn de drankjes voor eigen rekening. Uw dresscode is vrij ter invulling maar natuurlijk "werelds leuk". Vanaf 22.00 uur schroeven we de muzikale omlijsting verder op kunnen we het niet laten om zelfs tijdens het festival een didactisch moment in te lassen (het dragen van cowboy laarzen is aan te bevelen).
Mocht u zich nog niet voor het Symposium's diner hebben ingeschreven, maar toch willen deelnemen, informeert u dan bij de organisatie naar de mogelijkheden.
5.9 Consumptiemuntjes Symposium's diner
Voor drankjes na 22.00 uur heeft u consumptiemuntjes nodig. Consumptiemuntjes zijn verkrijgbaar bij de informatiestand van de organisatie. We hanteren het volgende systeem:
- U kunt op dinsdag 28 maart tot 18.00 uur een onbeperkt aantal muntjes ophalen.
- Op woensdag 29 maart kunt u de muntjes die u niet heeft gebruikt tot 15.00 uur bij de informatiestand inleveren.
- Van het verschil tussen afgehaalde en ingeleverde muntjes ontvangt de sponsor een factuur.
5.10 Diëten
Met uw dieetwensen - indien u die bij inschrijving heeft opgegeven - is rekening gehouden. Wij zullen onze gasten met dieetwensen separaat inlichten over waar de dieet-buffetten te vinden zijn.
5.11 Kolf- en bidruimte
Voor mensen die willen kolfen en bidden, hebben wij zaal 17 gereserveerd. De sleutel van zaal 17 is af te halen in zaal 20 (Conference office).
5.12 Standbouwers
Wij adviseren u om te controleren of u en uw standbouwer goed verzekerd zijn. Houdt er rekening mee dat schade die aan de congreslocatie of aan derden wordt toegebracht op u kan worden verhaald.
- Instructie voor standbouwers: klik hier
!! Houdt u rekening met het feit dat uw stand zij- en achterburen kan hebben. Afwerking van zij- en achterwanden draagt bij tot een positieve indruk van uw stand.
6. CATERING
Op de beursvloer kunt u gedurende de ontvangst, de lunchpauzes en de koffie- en theebreaks genieten van specialiteiten uit 4 Europese hoofdsteden: Londen, Parijs, Rome en Athene. Iedere stad heeft een eigen plein met eigen thematische catering. De verlichting op de beurs is enigszins gedimd en zorgt samen met de decoratieve aanleiding voor een gemoedelijke sfeer.
Wandelen gerust naar alle pleinen, ontmoet ondertussen de mensen die u wilt ontmoeten en geniet van al het culinaire en animatie dat daar wordt geboden.
Ook voor sprekers, Vip's, commissie en organisatie geldt dat hun natje en droogje op de beurs wordt geserveerd.
Het Vlaams-Nederlandse aperitief vindt dit jaar plaats in een apart afgescheiden, maar open gedeelte van de Beneluxhal. Hier wordt naast een beperkte bar (geen gedestilleerde dranken) een bittergarnituur gepresenteerd tegen de achtergrond van een bruine kroeg.
Het Symposium's diner wordt in een festival-achtige setting vormgegeven. Op de festival-vloer kunt u genieten van allerlei lekkere bites van over de hele wereld; Noord- en Zuid Amerikaans, Aziatisch en Afrikaans. De dresscode is "werelds" en verder vrij ter invulling. Vanaf 22.00 uur zal het festival muzikaal worden omlijst.
Op de beursvloer kunt u gedurende de ontvangst, de lunchpauzes en de koffie- en theebreaks genieten van specialiteiten uit 4 Europese hoofdsteden: Londen, Parijs, Rome en Athene. Iedere stad heeft een eigen plein met eigen thematische catering. De verlichting op de beurs is enigszins gedimd en zorgt samen met de decoratieve aanleiding voor een gemoedelijke sfeer.
Wandelen gerust naar alle pleinen, ontmoet ondertussen de mensen die u wilt ontmoeten en geniet van al het culinaire en animatie dat daar wordt geboden.
Ook voor sprekers, Vip's, commissie en organisatie geldt dat hun natje en droogje op de beurs wordt geserveerd.
Het Vlaams-Nederlandse aperitief vindt dit jaar plaats in een apart afgescheiden, maar open gedeelte van de Beneluxhal. Hier wordt naast een beperkte bar (geen gedestilleerde dranken) een bittergarnituur gepresenteerd tegen de achtergrond van een bruine kroeg.
Het Symposium's diner wordt in een festival-achtige setting vormgegeven. Op de festival-vloer kunt u genieten van allerlei lekkere bites van over de hele wereld; Noord- en Zuid Amerikaans, Aziatisch en Afrikaans. De dresscode is "werelds" en verder vrij ter invulling. Vanaf 22.00 uur zal het festival muzikaal worden omlijst.
7. HOTELKAMERS
U kunt via de organisatie hotelkamers boeken. Onder paragraaf 5.2 (zie boven) kunt u een formulier downloaden waarmee u hotelkamers kunt boeken. De onderstaande kamerprijzen zijn incl. BTW en incl. ontbijt.
- 1-pk standaard € 119,00
- 2-pk standaard € 140,00 (per kamer)
- 1-pk superior € 129,00
- 2-pk superior € 160,00 (per kamer)
U kunt via de organisatie hotelkamers boeken. Onder paragraaf 5.2 (zie boven) kunt u een formulier downloaden waarmee u hotelkamers kunt boeken. De onderstaande kamerprijzen zijn incl. BTW en incl. ontbijt.
- 1-pk standaard € 119,00
- 2-pk standaard € 140,00 (per kamer)
- 1-pk superior € 129,00
- 2-pk superior € 160,00 (per kamer)