VOOR GEÏNVITEERDE SPREKERS
INHOUD VAN DEZE PAGINA
1. Algemeen
2. Zalenoverzicht
3. Belangrijke telefoonnummers
4. Bevestiging van inschrijving
5. Aankomst op het congres
5.1 Openbaar vervoer en parkeren
5.2 Hotelkamer
6. Programmaschema
7. Instructie
7.1 Ontvangst
7.2 De sessie waarin u spreekt
7.3 Aanwezige zaaltechniek
7.4 Voertaal
7.5 Uw PowerPoint presentatie
7.6 Na afloop van de sessie
7.8 Vergoedingen
8. Catering
8.1 De beurs en de catering
8.2 Aperitief
8.3 Symposium's diner
9 Tot slot
1. ALGEMEEN
Congresdatum:
28 en 29 maart 2023
Congreslocatie:
NH Koningshof
Locht 117, 5504 RM Veldhoven
Telefoon: (0031) - (0)40-2537475
Routebeschrijving
Plattegrond Koningshof
28 en 29 maart 2023
Congreslocatie:
NH Koningshof
Locht 117, 5504 RM Veldhoven
Telefoon: (0031) - (0)40-2537475
Routebeschrijving
Plattegrond Koningshof
2. ZALENOVERZICHT (zie hierboven de plattegrond van NH Koningshof)
Wetenschappelijke zalen
- Brabantzaal (blauwe zone)
- Baroniezaal (blauwe zone)
- Zaal 80, 81, 82 en 83 (groene zone)
- Zaal 55, 56/57 en 58 (gele zone)
Organisatieruimtes
- Conference office: Zaal 20 (blauwe zone), van 25 maart tot en met 29 maart
- Speakers Corner en Vip's: Meierijfoyer (blauwe zone), van 27 maart tot en met 29 maart
- Registratie en Onsite inschrijven: Limburgfoyer (blauwe zone), van 28 maart tot en met 29 maart
Overige ruimtes
- Beurshal: Gender- en Kempenhal, van 27 maart tot en met 29 maart
- Aperitif en Symposium's diner: Beneluxhal, op 28 maart 2023
- Bid-, kolf en vergaderruimte: Zaal 17 (blauwe zone), van 28 maart tot en met 29 maart
Wetenschappelijke zalen
- Brabantzaal (blauwe zone)
- Baroniezaal (blauwe zone)
- Zaal 80, 81, 82 en 83 (groene zone)
- Zaal 55, 56/57 en 58 (gele zone)
Organisatieruimtes
- Conference office: Zaal 20 (blauwe zone), van 25 maart tot en met 29 maart
- Speakers Corner en Vip's: Meierijfoyer (blauwe zone), van 27 maart tot en met 29 maart
- Registratie en Onsite inschrijven: Limburgfoyer (blauwe zone), van 28 maart tot en met 29 maart
Overige ruimtes
- Beurshal: Gender- en Kempenhal, van 27 maart tot en met 29 maart
- Aperitif en Symposium's diner: Beneluxhal, op 28 maart 2023
- Bid-, kolf en vergaderruimte: Zaal 17 (blauwe zone), van 28 maart tot en met 29 maart
3. BELANGRIJKE TELEFOONNUMMERS
Voor programma aangelegenheden: Natalie van Zijl, programma-manager: 06-5063 2465
Voor technische aangelegenheden: Jeroen van Zijl, ICT director: 06-2476 1505
!! Wij verzoeken u om deze nummers in uw telefoon op te slaan zodat u hen snel kunt bereiken.
Alle organisatieleden van het congres zijn herkenbaar aan de "lime-groene" congreskleding en beschikken over een portofoon. Indien noodzakelijk kunt u hen vragen om per portofoon Natalie of Jeroen op te roepen.
Voor programma aangelegenheden: Natalie van Zijl, programma-manager: 06-5063 2465
Voor technische aangelegenheden: Jeroen van Zijl, ICT director: 06-2476 1505
!! Wij verzoeken u om deze nummers in uw telefoon op te slaan zodat u hen snel kunt bereiken.
Alle organisatieleden van het congres zijn herkenbaar aan de "lime-groene" congreskleding en beschikken over een portofoon. Indien noodzakelijk kunt u hen vragen om per portofoon Natalie of Jeroen op te roepen.
4. BEVESTIGING VAN INSCHRIJVING
Iedereen die aanwezig is op het congres ontvangt op 7 maart 2023 het "Definitief Inschrijfbewijs". Controleer svp de gegevens op het inschrijfbewijs en let daarbij vooral op de volgende gegevens:
- BIG-nummer (indien van toepassing)
- Functie
- Dieetwensen
- Hotelovernachtingen
- Sessies waar u (al dan niet als chair) aanwezig wilt zijn.
Onvolledige of onjuiste gegevens corrigeren wij graag voor u. Stuur correcties svp door naar info@nefrologiedagen.nl
Iedereen die aanwezig is op het congres ontvangt op 7 maart 2023 het "Definitief Inschrijfbewijs". Controleer svp de gegevens op het inschrijfbewijs en let daarbij vooral op de volgende gegevens:
- BIG-nummer (indien van toepassing)
- Functie
- Dieetwensen
- Hotelovernachtingen
- Sessies waar u (al dan niet als chair) aanwezig wilt zijn.
Onvolledige of onjuiste gegevens corrigeren wij graag voor u. Stuur correcties svp door naar info@nefrologiedagen.nl
5. AANKOMST OP HET CONGRES
5.1 Openbaar vervoer en parkeren
Veldhoven heeft geen treinstation. De auto is het meest praktische vervoermiddel. Er is voldoende parkeergelegenheid. In speakerscorner hebben we een uitrij kaartje voor u gereed liggen.
Er zijn oplaadpunten voor elektrische auto's aanwezig.
5.2 Hotelkamer
Afhankelijk van uw reserveringen en presentie kunt u bij aankomst de sleutel van een eventuele hotelkamer afhalen bij de receptie van het congrescentrum.
Zie verder het kopje "7. Instructie"
5.1 Openbaar vervoer en parkeren
Veldhoven heeft geen treinstation. De auto is het meest praktische vervoermiddel. Er is voldoende parkeergelegenheid. In speakerscorner hebben we een uitrij kaartje voor u gereed liggen.
Er zijn oplaadpunten voor elektrische auto's aanwezig.
5.2 Hotelkamer
Afhankelijk van uw reserveringen en presentie kunt u bij aankomst de sleutel van een eventuele hotelkamer afhalen bij de receptie van het congrescentrum.
Zie verder het kopje "7. Instructie"
6. PROGRAMMASCHEMA
Voor het (voorlopige) programmaschema klikt u hier .
Voor overleg met uw contactpersoon van de programmacommissie kunt u contact opnemen met Natalie van Zijl.
Haar telefoonnummer vindt u onder het kopje "3. Belangrijke telefoonnummers"
Voor het (voorlopige) programmaschema klikt u hier .
Voor overleg met uw contactpersoon van de programmacommissie kunt u contact opnemen met Natalie van Zijl.
Haar telefoonnummer vindt u onder het kopje "3. Belangrijke telefoonnummers"
7. INSTRUCTIE
7.1 Ontvangst
Bij aankomst meldt u zich in de Limburgfoyer (blauwe zone - zie plattegrond) om daar uw badge in ontvangst te nemen. Daar wijzen wij u de weg naar Speakers Corner in de Meierijfoyer. Er is in Speakers Corner een garderobe voor uw bagage en jas. U zult worden ontvangen door:
- Carla Lugten (programmamanager)
- Lucinda Weusthof (programmamanager)
- Edith van der Heijden (programmamanager)
- Jeroen van Zijl (Technical engineer)
- Marco Kuipers (Technical engineer)
- Donald Scherpenzeel (Media engineer)
Congrestas en programmaboekje
Bij de registratie ontvangt u van ons een congrestas met daarin o.a. het programmaboekje. Iedere programmasessie van het congres staat op een aparte bladzijde vermeld met aanliggend een aantekeningenpagina.
7.2 De sessie waarin u spreekt
Vanuit Speakers Corner wordt u, indien mogelijk door uw chair (sessievoorzitter), begeleid naar de zaal waarin u presenteert.
7.3 Aanwezige zaaltechniek
De zaal waarin u spreekt is uitgerust met de volgende technische faciliteiten:
- een laptop met de laatste versie van Windows
- software geïnstalleerd: Google Chrome, MS-Powerpoint
- een muis en een pointer
-1 revers microfoon en 1 handheld microfoon (voor sessies met paneldiscussies zijn meer handheld microfoons aanwezig)
- beamer en projectiescherm of projectiewand
- geluidsinstallatie
Belangrijk: andere of afwijkende benodigdheden kunt u in uw file opgeven. Zie de link in de aan u verzonden 'sessie informatie' email. Mocht u deze link nogmaals willen ontvangen, neem dan contact op met Natalie van Zijl. Per opgave bekijkt de organisatie of de opgave binnen de kaders van de begroting valt. Indien u presenteert vanaf uw eigen laptop, vergeet u dan niet om ook de juiste bekabeling en connectors (MacBook) mee te nemen.
7.4 Voertaal
Houdt u er rekening mee dat medisch en basaal wetenschappelijke sessies in het Engels dienen te worden gepresenteerd. De paramedische sessies worden in het Nederlands gepresenteerd.
7.5 Uw PowerPoint presentatie
Uw voordracht en de disclaimer
U bent wettelijk verplicht om de disclosure slide(EN) disclosure dia(NL) als eerste in uw presentatie op te nemen en te laten zien aan de deelnemers.
Aanleveren van uw PowerPoint presentatie
U hoeft uw presentatie niet vooraf aan te leveren. Neem een usb-stick met daarop uw presentatie mee en wij transporteren vanuit Speakers Corner uw presentatie naar de juiste zaalcomputer. We plaatsen de presentatie op het bureaublad, zodat u bij aankomst in de zaal snel kunt opstarten.
Voor systematiek in de bestanden, graag de volgende naam format voor de presentatie bestanden gebruiken:
sessie [sessienummer] [sprekersachternaam] - [titel].[extensie]
Dus bijvoorbeeld:
sessie 217 Jansen - Integrale aanpak murale zorg.pdf
7.6 Na afloop van de sessie
De chair begeleidt u na afloop van de voordracht terug naar de Meierijfoyer, waar u een declaratieformulier krijgt aangereikt en een klein presentje krijgt overhandigd. Het declaratieformuler kunt u ook hier downloaden.
7.8 Vergoedingen
Vergoedingen aan Nederlandse geïnviteerde sprekers die werkzaam zijn in de Nefrologie:
- de gastvrijheid (aanwezigheid) op de dag van spreken, exclusief eventuele diners en sociale programma's;
- een hotelovernachting voorafgaand aan de voordracht, mits de presentatie van de voordracht voor 10.30 uur aanvangt;
- uw reiskosten op basis van de belastingvrije norm voor kilometervergoeding of op basis van openbaar vervoer 2e klasse;
- andere kosten die direct verband houden met uw voordracht zoals leermateriaal (altijd in overleg met de organisatie).
Wilt u ook deelnemen aan het congres op de dagen waarop u niet spreekt, dan bent u op die dagen als betalende deelnemer aanwezig. Zo voorkomen we niet toegestane overmatige gastvrijheid zoals bedoeld in de Code Geneesmiddelen Reclame (CGR) , Ethical MedTech Europe en de Gedragscode Medische Hulpmiddelen (GMH).
7.1 Ontvangst
Bij aankomst meldt u zich in de Limburgfoyer (blauwe zone - zie plattegrond) om daar uw badge in ontvangst te nemen. Daar wijzen wij u de weg naar Speakers Corner in de Meierijfoyer. Er is in Speakers Corner een garderobe voor uw bagage en jas. U zult worden ontvangen door:
- Carla Lugten (programmamanager)
- Lucinda Weusthof (programmamanager)
- Edith van der Heijden (programmamanager)
- Jeroen van Zijl (Technical engineer)
- Marco Kuipers (Technical engineer)
- Donald Scherpenzeel (Media engineer)
Congrestas en programmaboekje
Bij de registratie ontvangt u van ons een congrestas met daarin o.a. het programmaboekje. Iedere programmasessie van het congres staat op een aparte bladzijde vermeld met aanliggend een aantekeningenpagina.
7.2 De sessie waarin u spreekt
Vanuit Speakers Corner wordt u, indien mogelijk door uw chair (sessievoorzitter), begeleid naar de zaal waarin u presenteert.
7.3 Aanwezige zaaltechniek
De zaal waarin u spreekt is uitgerust met de volgende technische faciliteiten:
- een laptop met de laatste versie van Windows
- software geïnstalleerd: Google Chrome, MS-Powerpoint
- een muis en een pointer
-1 revers microfoon en 1 handheld microfoon (voor sessies met paneldiscussies zijn meer handheld microfoons aanwezig)
- beamer en projectiescherm of projectiewand
- geluidsinstallatie
Belangrijk: andere of afwijkende benodigdheden kunt u in uw file opgeven. Zie de link in de aan u verzonden 'sessie informatie' email. Mocht u deze link nogmaals willen ontvangen, neem dan contact op met Natalie van Zijl. Per opgave bekijkt de organisatie of de opgave binnen de kaders van de begroting valt. Indien u presenteert vanaf uw eigen laptop, vergeet u dan niet om ook de juiste bekabeling en connectors (MacBook) mee te nemen.
7.4 Voertaal
Houdt u er rekening mee dat medisch en basaal wetenschappelijke sessies in het Engels dienen te worden gepresenteerd. De paramedische sessies worden in het Nederlands gepresenteerd.
7.5 Uw PowerPoint presentatie
Uw voordracht en de disclaimer
U bent wettelijk verplicht om de disclosure slide(EN) disclosure dia(NL) als eerste in uw presentatie op te nemen en te laten zien aan de deelnemers.
Aanleveren van uw PowerPoint presentatie
U hoeft uw presentatie niet vooraf aan te leveren. Neem een usb-stick met daarop uw presentatie mee en wij transporteren vanuit Speakers Corner uw presentatie naar de juiste zaalcomputer. We plaatsen de presentatie op het bureaublad, zodat u bij aankomst in de zaal snel kunt opstarten.
Voor systematiek in de bestanden, graag de volgende naam format voor de presentatie bestanden gebruiken:
sessie [sessienummer] [sprekersachternaam] - [titel].[extensie]
Dus bijvoorbeeld:
sessie 217 Jansen - Integrale aanpak murale zorg.pdf
7.6 Na afloop van de sessie
De chair begeleidt u na afloop van de voordracht terug naar de Meierijfoyer, waar u een declaratieformulier krijgt aangereikt en een klein presentje krijgt overhandigd. Het declaratieformuler kunt u ook hier downloaden.
7.8 Vergoedingen
Vergoedingen aan Nederlandse geïnviteerde sprekers die werkzaam zijn in de Nefrologie:
- de gastvrijheid (aanwezigheid) op de dag van spreken, exclusief eventuele diners en sociale programma's;
- een hotelovernachting voorafgaand aan de voordracht, mits de presentatie van de voordracht voor 10.30 uur aanvangt;
- uw reiskosten op basis van de belastingvrije norm voor kilometervergoeding of op basis van openbaar vervoer 2e klasse;
- andere kosten die direct verband houden met uw voordracht zoals leermateriaal (altijd in overleg met de organisatie).
Wilt u ook deelnemen aan het congres op de dagen waarop u niet spreekt, dan bent u op die dagen als betalende deelnemer aanwezig. Zo voorkomen we niet toegestane overmatige gastvrijheid zoals bedoeld in de Code Geneesmiddelen Reclame (CGR) , Ethical MedTech Europe en de Gedragscode Medische Hulpmiddelen (GMH).
8. CATERING
In Speakers Corner ontvangen wij de sprekers en abstractindieners met koffie, thee, water en koffie-bites gedurende de dagen.
8.1 De beurs en de catering
Op de beursvloer kunt u gedurende de breaks en lunchpauzes en de koffie- en theebreaks genieten van specialiteiten uit 4 Europese hoofdsteden: Londen, Parijs, Rome en Athene. Iedere stad heeft een eigen plein met eigen thematische catering. De verlichting op de beurs is enigszins gedimd en zorgt samen met de decoratieve aanleiding voor een gemoedelijke sfeer.
Maak een wandeling over de 4 pleinen en geniet van al het culinaire en animatie dat daar wordt geboden.
8.2 Aperitief
Het Vlaams-Nederlandse aperitief vindt dit jaar plaats in een apart afgescheiden, maar open gedeelte van de Beneluxhal. Hier wordt naast een beperkte bar (geen gedestilleerde dranken) een bittergarnituur gepresenteerd tegen de achtergrond van een bruine kroeg.
8.3 Symposium's diner
Als u heeft ingeschreven voor het Symposium's diner, krijgt u van ons een polsbandje en kunt u genieten van allerlei lekkere bites vanover de hele wereld; Noord- en Zuid Amerikaans, Aziatisch en Afrikaans.
De drankjes tot 22:00 uur zijn inbegrepen. Na 22.00 uur zijn de drankjes voor eigen rekening en kunt u daarvoor ter plaatse consumptiemuntjes kopen. Uw dresscode is vrij ter invulling maar natuurlijk "werelds leuk. Vanaf 22.00 uur schroeven we de muzikale omlijsting verder op kunnen we het niet laten om zelfs tijdens het festival een didactisch moment in te lassen (cowboy laarzen zijn toegestaan)
Mocht u zich nog niet hiervoor hebben ingeschreven, maar besluiten om toch deel te willen nemen. Dan verzoeken wij u dit kenbaar te maken bij de organisatie, wij zorgen dan voor een polsbandje en verrekening achteraf. Aan deelname zijn kosten verbonden in verband met het voorkomen van niet toegestane overmatige gastvrijheid.
In Speakers Corner ontvangen wij de sprekers en abstractindieners met koffie, thee, water en koffie-bites gedurende de dagen.
8.1 De beurs en de catering
Op de beursvloer kunt u gedurende de breaks en lunchpauzes en de koffie- en theebreaks genieten van specialiteiten uit 4 Europese hoofdsteden: Londen, Parijs, Rome en Athene. Iedere stad heeft een eigen plein met eigen thematische catering. De verlichting op de beurs is enigszins gedimd en zorgt samen met de decoratieve aanleiding voor een gemoedelijke sfeer.
Maak een wandeling over de 4 pleinen en geniet van al het culinaire en animatie dat daar wordt geboden.
8.2 Aperitief
Het Vlaams-Nederlandse aperitief vindt dit jaar plaats in een apart afgescheiden, maar open gedeelte van de Beneluxhal. Hier wordt naast een beperkte bar (geen gedestilleerde dranken) een bittergarnituur gepresenteerd tegen de achtergrond van een bruine kroeg.
8.3 Symposium's diner
Als u heeft ingeschreven voor het Symposium's diner, krijgt u van ons een polsbandje en kunt u genieten van allerlei lekkere bites vanover de hele wereld; Noord- en Zuid Amerikaans, Aziatisch en Afrikaans.
De drankjes tot 22:00 uur zijn inbegrepen. Na 22.00 uur zijn de drankjes voor eigen rekening en kunt u daarvoor ter plaatse consumptiemuntjes kopen. Uw dresscode is vrij ter invulling maar natuurlijk "werelds leuk. Vanaf 22.00 uur schroeven we de muzikale omlijsting verder op kunnen we het niet laten om zelfs tijdens het festival een didactisch moment in te lassen (cowboy laarzen zijn toegestaan)
Mocht u zich nog niet hiervoor hebben ingeschreven, maar besluiten om toch deel te willen nemen. Dan verzoeken wij u dit kenbaar te maken bij de organisatie, wij zorgen dan voor een polsbandje en verrekening achteraf. Aan deelname zijn kosten verbonden in verband met het voorkomen van niet toegestane overmatige gastvrijheid.
9. TOT SLOT
Voor alle vragen of nadere informatie naar aanleiding van het bovenstaande kunt u contact opnemen met het secretariaat van ons congres.
T. ++31-(0)85 - 401 1944
E.
Voor alle vragen of nadere informatie naar aanleiding van het bovenstaande kunt u contact opnemen met het secretariaat van ons congres.
T. ++31-(0)85 - 401 1944
E.